Νέα προσπάθεια από τον ΟΛΠ για το masterplan του Πειραιά 

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέα προσπάθεια από τον ΟΛΠ για το masterplan του Πειραιά 
«Δεν έχει παρθεί ακόμη τελική απόφαση για το τι θα κάνουμε», δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ.

Μια ακόμη προσπάθεια πραγματοποιεί η διοίκηση του ΟΛΠ ώστε να εγκριθεί στο σύνολό του το επενδυτικό σχέδιο (masterplan) για το λιμάνι του Πειραιά, ενώ δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο προσφυγής στη διαιτησία.

Η διοίκηση του ΟΛΠ θα παρουσιάσει τα επιχειρήματα της στη διυπουργική Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) μέσα στις επόμενες ημέρες προσδοκώντας ότι θα υπάρξει επανεξέταση του σχεδίου που προβλέπει επενδύσεις ύψους 580 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, πηγές από την εταιρεία δεν αποκλείουν και το ενδεχόμενο προσφυγής στη διαιτησία αν δεν βρεθεί κάποια λύση.

Μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Άγγελος Καρακώστας ξεκαθάρισε πως το masterplan είναι ενιαίο και δεν μπορεί να ολοκληρωθεί τμηματικά κάνοντας λόγο για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που θα φέρει το λιμάνι του Πειραιά στην κορυφή της Μεσογείου και της Ευρώπης. Σημείωσε, δε, ότι οι επενδύσεις που σχεδιάζει ο ΟΛΠ θα διπλασιάσουν τις θέσεις εργασίας στο λιμάνι. Ξεκαθάρισε ότι «δεν έχει παρθεί ακόμη τελική απόφαση για το τι θα κάνουμε».

Σε εμπορικό κέντρο και αποθήκες η διαφωνία

Η ΕΣΑΛ απέρριψε τις περισσότερες προαιρετικές επενδύσεις που προβλέπει το masterplan με τις βασικές διαφωνίες να αποτυπώνονται στο κέντρο logistics, τα δύο πενταώροφα πάρκινγκ και το εμπορικό κέντρο στο λιμένα κρουαζιέρας που θέλει να κατασκευάσει η εταιρεία.

Η προτεινόμενη επένδυση κατασκευής νέων αποθηκών στην πρώην περιοχή ΟΔΔΥ απορρίφθηκε από την ΕΣΑΛ με σκεπτικό ότι «σε πολύ μικρή απόσταση στο Θριάσιο έχει δρομολογηθεί η υλοποίηση εμπορευματικού κέντρου», το οποίο συνδέεται απευθείας με σιδηροδρομική γραμμή και που θεωρητικά μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες του λιμανιού του Πειραιά.

Για το εμπορικό κέντρο που σχεδιάζει ο ΟΛΠ η ΕΣΑΛ αποφάνθηκε πως αυτό έχει ως σκοπό μεταξύ άλλων και την προσέλκυση χρηστών εκτός των επιβατών κρουαζιέρας και θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά με τις εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά.

Για τα κτήρια στάθμευσης, η ΕΣΑΛ απέρριψε την προτεινόμενη επένδυση για λόγους, μεταξύ άλλων, «περιβαλλοντικούς και αισθητικούς». Τέλος, δήλωσε αδυναμία αξιολόγησης της πρότασης κατασκευής ξενοδοχείου στο Πόρτο Λεόνε και ναυπηγοεπισκευής για mega yachts για λόγους που συνδέονται με την αρχαιολογία και προσφυγές στο ΣτΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider