Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο συνεχίζει να καταρρίπτει το Facebook καταγράφοντας άλμα τόσο στα κέρδη όσο και στον αριθμό των χρηστών του μαζί με νέα ανοίγματα που σχεδιάζει στη «μάχη» της διαδικτυακής ενημέρωσης μέσω smartphones.

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τα κέρδη του κολοσσού της κοινωνικής δικτύωσης για το γ’ τριμήνου σημείωσαν αύξηση 11,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, την ίδια στιγμή που οι χρήστες του σε μηνιαίο επίπεδο  έφτασαν τα 1,55 δισ. παγκοσμίως.

Εκτός από την αύξηση των μηνιαίων χρηστών, η οποία συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επενδυτών, τα υγιή αποτελέσματά της εταιρείας αντανακλά και το σύνολο των καθημερινών χρηστών του κοινωνικού δικτύου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας οι καθημερινοί χρήστες του κοινωνικού δικτύου έφτασαν το 1,01 δισ. σημειώνοντας νέο ρεκόρ, από το 1 δισ. καθημερινών χρηστών που είχε καταγραφεί τον Αύγουστο κι από τα 968 εκατ. που ήταν το β’ τρίμηνο.

Παρά τους ισχυρισμούς πολλών που περιγράφουν το Facebook ως παρωχημένο μέσο, τα στοιχεία αποδεικνύουν πως το 61,5% των μηνιαίων χρηστών άρχισαν να μπαίνουν πλέον καθημερινά.

Αυξημένοι παρουσιάζονται και οι χρήστες του δικτύου μέσω κινητών συσκεών φτάνοντας πλέον τα 1,39 δισ. σε μηνιαία βάση, από 1,31 δισ. που ήταν στο β’ τρίμηνο και τα 894 εκατ. σε καθημερινή βάση, από 844 εκατ. το προηγούμενο τρίμηνο.

Η εφαρμογή για smartphone μάλιστα συγκεντρώνει πλέον και το 78% των διαφημιστικων εσόδων της εταιρείας, ποσοστό αυξημενο κατά 2% από το προηγούμενο τρίμηνο.

Μετά την ανακοίνωση των θετικών αποτελεσμάτων στοχευμένες παρουσιάζονται και οι επενδύσεις τις εταιρείας σε νέους τεχνολογικούς τομείς, όπως η επέκτασή της στον ενημερωτικό τομέα με μια νέα εφαρμογή που ετοιμάζεται να λανσάρει μέσα την επόμενη εβδομάδα. Η νέα εφαρμογή θα ονομάζεται Notify και θα περιλαμβάνει άρθρα δεκάδων Μέσων Ενημέρωσης συμπεριλαμβάνομένης της Vogue, της Washinghton Post και του CBS.

Με αυτή την κίνηση στρατηγικής του Facebook προσπαθεί να αποκτήσει προβάδισμα στην μάχη της διαδικτυακής ενημέρωσης μέσω smartphones ανταγωνιζόμενο το Snapchat και το Twitter.