Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Σε λειτουργία τέθηκε ξανά ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».

Τελευταία ενημέρωση 10:56

Σε λειτουργία τέθηκε ξανά ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».

Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.

Το πρόβλημα διήρκησε για περίπου 25 λεπτά προκαλώντας ταλαιπωρία στους επιβάτες καθώς σημειώθηκε σε ώρα αιχμής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider