Σταΐκούρας: Οι δεσμεύσεις γίνονται πράξη - Επίσκεψη στο εργοτάξιο επέκτασης του Προαστιακού Δυτικής Αττικής

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σταΐκούρας: Οι δεσμεύσεις γίνονται πράξη - Επίσκεψη στο εργοτάξιο επέκτασης του Προαστιακού Δυτικής Αττικής
Το έργο, συνολικού μήκους 34,6 χλμ., αφορά στην κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποίησε σήμερα, Δευτέρα, επίσκεψη στα Μέγαρα, στο εργοτάξιο του υπό κατασκευή έργου της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, που θα συνδέει τα Άνω Λιόσια με τα Μέγαρα.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, αμέσως μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:

«Επισκεφτήκαμε, σήμερα, τα πρώτα εργοτάξια ενός νέου, σημαντικού έργου για την Αττική, πρωτίστως για τη Δυτική Αττική.

Αυτό της αναβάθμισης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια μέχρι τα Μέγαρα.

Το έργο, προϋπολογισμού περίπου 96 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η ολοκλήρωσή του, με φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ, αναμένεται σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα.

Με την ολοκλήρωσή του, εξασφαλίζονται γρήγορες και οικονομικές μετακινήσεις για τους επιβάτες, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους οδικούς άξονες της περιοχής, καλύτερες εμπορευματικές μεταφορές, αναβάθμιση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας με αναπηρία.

Οι δεσμεύσεις μας, βήμα – βήμα, γίνονται πράξεις!»

Παρόντες στην επιθεώρηση των εργασιών ήταν, επίσης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Δυτικής Αττικής, Γιώργος Κώτσηρας, ο Γ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας και ο Γραμματέας της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Ευάγγελος Λιάκος.

Το έργο, συνολικού μήκους 34,6 χλμ., αφορά στην κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα, εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο. Η γραμμή, κατά τη λειτουργία της, θα εξυπηρετεί έξι οικισμούς (Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Λουτρόπυργος, Νεράκι, Νέα Πέραμος και Μέγαρα) και στο εμπορευματικό σκέλος, τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου και Ελευσίνας.

Συνολικά, προβλέπονται επτά στάσεις (ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπρόπυργος, Βαμβακιά, Ελευσίνα, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργος, Νέα Πέραμος), ενώ υπάρχει πρόβλεψη μετεπιβίβασης επιβατών από τον κλάδο αυτό του Προαστιακού στις γραμμές του υφιστάμενου δικτύου Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ – Κιάτο, Σταθμός Ν. Λιόσια και Στ. Μεγάρων). Η νέα γραμμή θα συνδέσει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το έργο «Αναβάθμιση υφιστάμενης ΣΓ Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, τμήμα: Άνω Λιόσια – Νέος Σ.Σ. Μεγάρων – Π.Σ. Μεγάρων», προϋπολογισμού 95.742.101,92 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), με Υπουργείο ευθύνης το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και Φορέα Υλοποίησης τον ΟΣΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Επίδομα γέννησης: Αυξάνεται στα 2.400 ευρώ για το πρώτο παιδί - Τι ανακοινώθηκε στο ΥΠΕΘΟ

Με γρίπη γύρισε από το Νταβός ο Κ. Μητσοτάκης - Ενδέχεται να αναβληθεί το αυριανό υπουργικό

Στα 3,319 δισ. ευρώ «έκλεισε» το πρωτογενές πλεόνασμα γ' τριμήνου 2023 - Στα 360 δισ. το χρέος

gazzetta
gazzetta reader insider insider