Ρουμανία: Οι προειδοποιητικές αλυσίδες και τα λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα - «Είπαν ψέματα»

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ρουμανία: Οι προειδοποιητικές αλυσίδες και τα λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα - «Είπαν ψέματα»
Ο πρόεδρος του USR της Ρουμανίας, Catalin Drula, κατηγόρησε τις τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου ότι είπαν ψέματα όταν ανακοίνωσαν πως το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.

Πολλαπλά είναι τα ερωτήματα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στο Βουκουρέστι. Οι Αρχές της Ρουμανίας διεξάγουν έρευνα για το δυστύχημα με το τουριστικό λεωφορείο που μετέφερε Ελληνες ταξιδιώτες, ενώ ο οδηγός κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Σε ένα βίντεο ντοκουμέντο, που μετέδωσε τηλεοπτικό μέσο της Ρουμανίας, επιβεβαιώνει ότι ο οδηγός αλλάζει λωρίδα την τελευταία στιγμή και κινείται προς τον δρόμο που δεν επιτρέπονται ψηλά οχήματα, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην προειδοποιητική πινακίδα. Ωστόσο ο πρόεδρος του USR της Ρουμανίας, Catalin Drula, κατηγόρησε τις τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου ότι είπαν ψέματα όταν ανακοίνωσαν πως το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 23 ατόμων και τον θάνατο του 53χρονου.

«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πώς το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (...) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3. Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)», έγραψε ο Drula στο Facebook.

Και πρόσθεσε ότι «οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (...) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν. Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στo Reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εύα Καϊλή: «Η αθώα κατατρεγμένη του Qatargate»

Χωρίς «bonus επίτευξης στόχων» σχεδόν οι μισοί υπάλληλοι της ΑΑΔΕ

Ακίνητα: Οριακή αύξηση στις τιμές πώλησης χειμερινών εξοχικών κατοικιών

gazzetta
gazzetta reader insider insider