Κατάληψη στα κεντρικά του ΕΦΚΑ λόγω.... παγωνιάς

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κατάληψη στα κεντρικά του ΕΦΚΑ λόγω.... παγωνιάς
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως εδώ και τρεις μήνες το κτήριο δεν έχει θέρμανση και παρά τις παραινέσεις τους στη διοίκηση το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.

Σε κατάληψη των κεντρικών γραφείων του ΕΦΚΑ στην Ακαδημίας προχώρησαν, σήμερα, Τρίτη, οι εργαζόμενοι, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη θέρμανσης.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλουν, εδώ και τρεις μήνες το κτήριο δεν έχει θέρμανση και παρά τις παραινέσεις τους στη διοίκηση το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.

«Το κτήριο δεν έχει θέρμανση, εμπαιζόμαστε από τις υπηρεσίες του οργανισμού και τη διοίκηση. Οι συνάδελφοι δουλεύουν με παλτά και μπουφάν. Προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες με χαμηλές θερμοκρασίες» λέει καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων στο Open.

«Επικρατεί παγωνιά στο κτήριο και οι συνάδελφοι δεν μπορούν να δουλέψουν και αρρωσταίνουν. Εξυπηρετούμε μία πολύ μεγάλη περιοχή και δεν έχουμε θέρμανση τρεις μήνες», τονίζει.

Πηγή: Reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

«Σπίτι μου 3»: Στεγαστικά δάνεια με μειωμένο επιτόκιο σε νέους και νοικοκυριά χαμηλού ή μεσαίου εισοδήματος

Εντεκάδα από... χρυσάφι - Οι πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες του Μουντιάλ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider