Ελευθερία Καριπίδη

Έπειτα από σπουδές σε Business Marketing, Ψυχολογία και πολυετή εμπερία στο marketing και market/consumer research, η Ελευθερία Καριπίδη έχει εξειδικευτεί στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη/καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο αλλά και του εργαζομένου με απώτερο σκοπό την υγειής ανάπτυξη των σχετικών επιχειρήσεων/brands. Η Ελευθερία συνεργάζεται με global market and consumer research specialists όπως η Ipsos Mori και Edelman Intelligence στο Λονδίνο καθώς ηγείται και της SENSES ID, της νεοσύστατης συμβουλευτικής με στόχο την βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρει ένα brand, χώρος, προιόν ή υπηρεσία με ιδιαίτερη βάση στις αισθήσεις του ατόμου.