Το νέο Hyundai Bayon έρχεται τον Απρίλιο στην Ελλάδα (pics & vid)

Νικόλαος Γιαννούλας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το νέο Hyundai Bayon έρχεται τον Απρίλιο στην Ελλάδα (pics & vid)
Το μικρότερο SUV της Hyundai, που παρουσίασε σήμερα online, δημιουργήθηκε με στόχο την ευρωπαϊκή αγορά και αυτό αντικατοπτρίζεται και στο γαλλικό του όνομα.

Με μήκος 4,18 , πλάτος 1,775 και μεταξόνιο στα 2,58 μέτρα, το νέο Hyundai Bayon που έκανε σήμερα το online ντεμπούτο του έρχεται να πάρει τη θέση του στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία B των SUV.

insider

H Hyundai έχει ήδη στη γκάμα της το περίπου ταυτόσημων διαστάσεων Kona, το οποίο ωστόσο αναμένεται να μεγαλώσει αρκετά στην επόμενη γενιά του ώστε να καλύψει το κενό ανάμεσα στο νέο Bayon και στο επίσης νέο Tucson, που παρουσιάστηκε μερικές εβδομάδες νωρίτερα.

Το Bayon, όπως μπορούμε να δούμε στις επίσημες πλέον εικόνες του, δανείζεται αισθητικά στοιχεία από τα πιο σύγχρονα μοντέλα της γκάμας, διατηρώντας στο σήμα κατατεθέν των φωτιστικών σωμάτων δύο επιπέδων της μάρκας.

insider

Η φόρμα του είναι σαφώς πιο γωνιώδης από αυτή του Kona και πολύ πιο κοντά σε αυτή του νέου Tucson, με έντονες ακμές ειδικά στο πλευρικό του τμήμα. Τα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος μπούμερανγκ θυμίζουν κατασκευές σκανδιναβικής προέλευσης, συνολικά ωστόσο το σχήμα είναι χαρακτηριστικό και έντονο.

Tailor made για την Ευρώπη

Με απόσταση από το έδαφος που ξεπερνά ελάχιστα τα 18 εκατοστά, το νέο Hyundai Bayon, που έχει πάρει το όνομά του από γαλλικό θέρετρο Bayonne, δεν προσβλέπει σε εκτός δρόμου δάφνες αλλά σε άνετη μετακίνηση εντός και εκτός δρόμου, καθώς τετρακίνητες εκδοχές δεν προβλέπονται.

insider

Το σχετικά μεγάλο σε σχέση με το συνολικό μήκος μεταξόνιο επιτρέπει στο μοντέλο να έχει άνετο χώρο για τους επιβάτες, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η Hyundai και όγκο για τις αποσκευές 411 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη και 1.205 λίτρα σε διθέσια. Από τις πιο μεγάλες τιμές δηλαδή στην κατηγορία.

Τεχνολογικά αιχμηρό

Το εσωτερικό είναι πλήρως ψηφιακό, με μια μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών για πίνακα οργάνων και μια ακόμα στο κέντρο του ταμπλό αντίστοιχης διαγωνίου, ή 8,0 ιντσών στη βασική έκδοση εξοπλισμού. Το εσωτερικό ως συνολική αίσθηση είναι αφαιρετικό, πολύ κοντά σχεδιαστικά σε αυτό του νέου Tucson. Το κορυφαίο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 10,25 ιντσών υποστηρίζει τις πρόσφατες online δυνατότητες της εφαρμογής Bluelink της Hyundai, που εμπλουτίζονται συνεχώς και δίνουν τη δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας τόσο του οδηγού με το αυτοκίνητο, όσο και του αυτοκινήτου με άλλα οχήματα.

insider

Υποσχέσεις για κορυφαία ασφάλεια

Αναφορικά με τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, κάτω από την ομπρέλα του SmartSense που θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, 14 διαφορετικές λειτουργίες αναλαμβάνουν να προσδώσουν χαρακτηριστικά ημι αυτόνομης κίνησης στο νέο Bayon και φυσικά να εξασφαλίσουν κορυφαία ασφάλεια.

insider

Μόνο βενζίνη ως καύσιμο

Σε επίπεδο μηχανικών μερών, το μοντέλο θα διαθέτει τρεις κινητήρες βενζίνης, 1,2 και 1.0 λίτρου με ισχύ 84, 100 και 120 ίππους. Με τον λιγότερο ισχυρό κινητήρα θα είναι διαθέσιμο ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ με τα ισχυρότερα T-GDi σύνολα θα μπορεί ο οδηγός να επιλέξει μεταξύ και πρωτοποριακού χειροκίνητου κιβωτίου iMT των 6 σχέσεων, ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων.

insider

Να σημειωθεί ότι οι δύο ισχυρότεροι turbo κινητήρες θα συνδυάζονται με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, που έχει ως αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2, από 101 γρ./χλμ. kατά WLTP, γεγονός που θα επιτρέπει και τη μη πληρωμή τελών κυκλοφορίας στη χώρα μας.

insider

Χάρη και στο χαμηλό βάρος του αμαξώματος που ξεκινά από τα 1.045 και φτάνει έως στα 1.255 κιλά, οι επιδόσεις του νέου Bayon είναι ικανοποιητικές παρά τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά κατανάλωσης. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση των 120 ίππων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και έχει μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα.

Μικρή η αναμονή

Το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει άμεσα την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά και εντός του Απριλίου θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. Οι τιμές του θα είναι σαφώς χαμηλότερες από αυτές του Kona και, παρότι δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστές, εικάζουμε ότι θα ξεκινούν κάπου μεταξύ των 15 και 16.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

Volvo: Στόχος τα αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider