F1: Οι προϋπολογισμοί των 10 ομάδων κόβουν την ανάσα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
F1: Οι προϋπολογισμοί των 10 ομάδων κόβουν την ανάσα
Ο φαντασμαγορικός κόσμος της F1 βρίσκεται στο top 5 των πιο δημοφιλών αθλημάτων παγκοσμίως και τα έξοδα των ομάδων που την απαρτίζουν είναι εντυπωσιακά.

Χορός εκατοντάδων εκατομμυρίων εξελίσσεται κάθε χρόνο στην F1, με τα νούμερα να αυξάνονται συνεχώς και τις διαφορές ανάμεσα στις κορυφαίες και τις μικρότερες ομάδες να είναι χαοτικές. Από το 2021 η FIA έχει θέσει ως στόχο ο ανώτατος ετήσιος προϋπολογισμός κάθε ομάδας να μην ξεπερνά τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Κάτι που, όπως θα δείτε στη συνέχεια, με τα σημερινά δεδομένα φαίνεται αδύνατο να συμβεί. Όπως θα διαπιστώσετε, τα έξοδα των ομάδων για το 2019, ακόμα και των όχι κορυφαίων, ξεπερνούν κατά πολύ αυτό το ποσό.

Η Mercedes έχει κερδίσει έξι διαδοχικά πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών και, λαμβάνοντας υπόψη τον προϋπολογισμό τους, δεν χρειάζεται να αναρωτηθούμε γιατί. Ωστόσο, είναι money well spent.

Η Ferrari ξοδεύει σχεδόν τα ίδια με τη Mercedes, επιτυγχάνοντας να είναι μόνο στο κατόπι της. Έχει να πανηγυρίσει πρωτάθλημα οδηγού από το 2007 και πρωτάθλημα κατασκευαστών από το 2008.

Οι πρώτες τρεις ομάδες που έχουν κατακτήσει τους τελευταίους 137 αγώνες και τα τελευταία 10 πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, ξοδεύουν πάνω από το μισό της συνολικής δαπάνης των 10 ομάδων που συμμετέχουν. Αγοράζεται η επιτυχία;

Σιγά – σιγά πιάνουν τόπο τα χρήματα της Renault, καθώς το 2019 κατάφερε να ξεφύγει από τον πάτο της κατάταξης των κατασκευαστών και να αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση. Έχει, ωστόσο, πολύ δρόμο να διανύσει ακόμα.

Η βρετανική ομάδα κατέκτησε την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2019, δικαιολογώντας απόλυτα τα έξοδά της. Θα είναι πάντως από τις ομάδες με δυναμική κορυφής που, αν ισχύσει το ανώτατο όριο budget του 2021, θα επηρεαστούν ελάχιστα.

Η Racing Point είναι μια ακόμα ομάδα που θα πρέπει να μειώσει τις δαπάνες της μέχρι το 2021 αν και βρίσκεται πολύ κοντά στο όριο. Σε κάθε περίπτωση, η Toro Rosso τα καταφέρνει πολύ καλύτερα όσον αφορά τα αποτελέσματα, αλλά έχει και τις πλάτες της Red Bull.

Η αμερικανική Haas δεν τας πήγε πολύ καλά φέτος, τερματίζοντας τη σεζόν στην προτελευταία θέση, δείχνοντας ότι ως ανεξάρτητη ομάδα με τέτοιο προϋπολογισμό δεν έχεις πολλές ελπίδες. Σίγουρα θα περιμένει το όριο του 2021 με μεγάλη ανυπομονησία.

Ακόμα μια ομάδα με «πλάτες», αυτές της Ferrari, που ξεκίνησε από την ανυπαρξία για να βρεθεί φέτος στην  όγδοη θέση του πρωταθλήματος. Με πολύ λιγότερο budget από την προτελευταία Haas.

Η δορυφορική ομάδα της Red Bull κατάφερε με τον δεύτερο χαμηλότερο προϋπολογισμό να βρεθεί φέτος στην 6η θέση του πρωταθλήματος. Φυσικά η μητρική ομάδα βοηθά πολύ, αλλά δεν παύει αυτό να είναι ένα σημαντικό επίτευγμα.

Κανέναν δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι η ομάδα με τα πιο αργά μονοθέσια κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών ξοδεύει τα λιγότερα. Αντίστοιχη, τελευταία δηλαδή, είναι και η κατάταξή της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2019.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

14:34

Η LPC στηρίζει τις οικογένειες του Ασπροπύργου

14:34

Lamda Development: Δωρεάν ίδιες μετοχές σε 25 στελέχη

14:32

Μητσοτάκης προς Αμπάς: Επαναλαμβάνουμε τη δέσμευση για διάλογο προς επίτευξη της ειρήνης

14:30

Συνάντηση Παπασταύρου - Γκίλφοϊλ: Η ενέργεια βρίσκεται στον πυρήνα της σχέσης ΗΠΑ - Ελλάδας

14:24

Μαρινάκης: Δεν υπάρχει τίποτα εκδικητικό απέναντι στους αγρότες - Το πάρτι των επιδοτήσεων τελείωσε

14:20

Κίνα: Προσωρινοί δασμοί σε εισαγωγές γαλακτοκομικών προϊόντων από την ΕΕ

14:10

ΔΥΠΑ: 2.000 νέες θέσεις εργασίας για ΑμεΑ σε Δήμους - Λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων

14:06

Ιαπωνία: Ετοιμάζεται να θέσει ξανά σε λειτουργία το μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό του κόσμου

14:03

Πιερρακάκης: Η πολιτική μας στοχεύει σε συνολική και διαρκή ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος

14:00

Δημοσκόπηση Interview: Σταθερό προβάδισμα για τη ΝΔ - Τα πρόσωπα της χρονιάς

13:55

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Από το φυσικό αέριο στην καθετοποίηση και τη διαφοροποίηση

13:52

Τσιάρας: Ο διάλογος είναι απόδειξη ευθύνης και όχι υποχώρησης – Τα βασικά αιτήματα των αγροτών έχουν αντιμετωπιστεί

13:47

Οι καλύτεροι χειμερινοί προορισμοί στην Ελλάδα

13:42

Ιράν: Το πρόγραμμα βαλλιστικών πυραύλων δεν είναι διαπραγματεύσιμο

13:32

Μαρινάκης: Η επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Ιερουσαλήμ θα ενισχύσει τη συνεργασία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ

13:25

L’ Espresso: Η ρεβάνς της Ελλάδας - Ήταν ένα βήμα πριν από την έξοδο από το ευρώ και πέρασε στην ανάκαμψη

13:21

Μυστικές Yπηρεσίες ΗΠΑ: Οι στόχοι του Πούτιν για την Ουκρανία δεν έχουν αλλάξει - Πάντα θέλει περισσότερα

13:17

Πότε θα σταλούν τα πρώτα ειδοποιητήρια για τις παραβάσεις που «έπιασαν» οι ΑΙ κάμερες

13:14

Επ. Ανταγωνισμού: Συμμετοχή σε ευρωπαϊκό έργο για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στις αγορές

13:07

ΤτΕ: Η ενισχυμένη ανθεκτικότητα των ελληνικών τραπεζών δημιουργεί προϋποθέσεις επέκτασης

13:05

Mastercard: Οι Ευρωπαίοι στρέφονται στις «προσιτές πολυτέλειες» τη φετινή εορταστική περίοδο

13:02

Bain & Company: Ισχυρή ανάκαμψη για την παγκόσμια αγορά M&A το 2025 χάρη στα mega-deals

12:50

Ταμείο Ανάκαμψης: Η Ελλάδα υπέβαλε διπλό αίτημα εκταμίευσης πόρων 1,17 δισ.

12:44

ΤτΕ: Προβλέπει σταθερό ρυθμό ανάπτυξης 2,1% για την επόμενη τριετία με «γκάζι» από την κατανάλωση

12:31

Τουρκία: Επίσκεψη των υπουργών Εξωτερικών και Άμυνας στη Δαμασκό - Στο επίκεντρο η διάλυση του SDF που «καθυστερεί»

12:25

5 Στιγμές - 1 Χριστουγεννιάτικη Αποστολή για τους εθελοντές της bwin

12:20

Ακριβό μου σπίτι: 4 στα 10 νοικοκυριά στο κόκκινο

12:15

«Πυρετός το Σαββατόβραδο»: 48ωρο λουκέτο και πρόστιμο 20.000 ευρώ σε club από την ΑΑΔΕ

12:04

Η επόμενη ημέρα των ελληνικών τραπεζών - Τι δηλώνουν κορυφαία στελέχη του κλάδου

11:55

ΤτΕ: Αυξημένες κατά 8,2% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο δεκάμηνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider