Τα 10 πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Οι Ελληνες αρχίζουν και ανακαλύπτουν τα ηλεκτρικά οχήματα, αφού το πρώτο εξάμηνο του έτους πωλήθηκαν στη χώρα μας 229 τέτοια μοντέλα, έναντι 186 όλο το 2018.

Η ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Ωστόσο κάτι αρχίζει και κινείται, όπως αποκαλύπτουν τα επίσημα στοιχεία του ελληνικού Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). Σύμφωνα με αυτά, οι συνολικές ταξινομήσεις ηλεκτρικών (BEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) μοντέλων άγγιξαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 τις 229, oι οποίες αντιστοιχούν σε ένα ποσοστό 0,35% επί των συνολικών πωλήσεων. Πρόκειται βεβαίως για ένα εξαιρετικά μικρό νούμερο, αρκετά ελπιδοφόρο όμως αν σκεφτούμε ότι πέρυσι είχαν πωληθεί όλον τον χρόνο στην Ελλάδα μόνον 186 αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά Ι.Χ. Η ανοδική τάση αναμένεται να συνεχιστεί με ακόμη εντονότερους ρυθμούς, εφόσον αλλάξει το φορολογικό καθεστώς για το leasing των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ ώθηση στη συγκεκριμένη τεχνολογία θα δώσει και η εισαγωγή περίπου 20 νέων τέτοιων μοντέλων μέχρι τα τέλη του 2020 στην Ελλάδα, αλλά και η δημιουργία ενός στοιχειώδους δικτύου δημόσιων σταθμών φόρτισης.

Ας δούμε λοιπόν τα 10 ηλεκτρικά μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις και τα υψηλότερα ποσοστά στην κατηγορία τους στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2019.

To plug-in υβριδικό μοντέλο διαθέτει συνδυαστική ισχύ 404 ίππων και προσφέρει έως 48 χιλιόμετρα αυτονομία μόνον με τις μπαταρίες του, ενώ εκπέμπει 72 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 303 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 87 ίππων, καταναλώνει κατά μέσο όρο 2,0 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 47 γρ διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ.

Η ηλεκτρική έκδοση της BMW i3 προσφέρει έως 359 χλμ. αυτονομία και εκπέμπει μηδενικούς ρύπους, ενώ αποδίδει 170 ίππους και επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 7,3’’.

Aποτελεί το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό μοντέλο σε όλον τον κόσμο, προσφέρει έως 270 χλμ. αυτονομία, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων, δεν εκπέμπει ρύπους και κάνει την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 7,9’’.

Aυστηρώς ηλεκτροκίνητο με απόδοση 80 ίππων και 160 χιλιόμετρα αυτονομία. Ήδη κυκλοφορεί το διάδοχο μοντέλο Smart Fortwo EQ.

To υβριδικό Μini αποδίδει 224 ίππους, απαιτεί κατά μέσο όρο 2,3 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. και προσφέρει περίπου 40 χλμ. αυτονομία μόνον με τις μπαταρίες του.

To αμιγώς ηλεκτρικό Golf αποδίδει 136 ίππους, ανήκει στα μοντέλα μηδενικών ρύπων και προσφέρει αυτονομία 300 χιλιομέτρων.

To πρώτο ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων της Jaguar προσφέρει έως 470 χλμ. αυτονομία και επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 4,8΄΄ χάρη στους 400 ίππους των δύο ηλεκτροκινητήρων της.

Διατίθεται σε δύο εκδοχές με 456 ή 671 ίππους ισχύ. Η βασική έκδοση επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 4,6’’, ενώ προσφέρει έως 45 χλμ. αυτονομία μόνον με τις μπαταρίες της.

To γερμανικό μίνι εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, χάρη στον οποίο επιταχύνει από 0 έως 50 χλμ./ώρα σε μόλις 5’’. Ταυτόχρονα προσφέρει έως 160 χλμ. αυτονομία, που θεωρούνται απολύτως ικανοποιητικά για ένα μοντέλο πόλης.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

17:53

Μητσοτάκης για κατάργηση προσωπικής διαφοράς: Τέλος το «παίρνω αύξηση αλλά δεν τη βλέπω»

17:46

Θεοχάρης: Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε αναδυόμενο ενεργειακό και επενδυτικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης

17:43

Ιαπωνία: Σεισμός 6,5 Ρίχτερ στην επαρχία Χοκάιντο

17:40

Μητσοτάκης: Συζήτηση την Πέμπτη με τον Ηλία Κανέλλη σε εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών

17:37

Αγροτικός Τομέας 2026: Η χρονιά της «Βίαιης Ενηλικίωσης»

17:29

Χρυσός: Παγκόσμια αύξηση της παράνομης εξόρυξης λόγω του ράλι των τιμών

17:19

Τι είναι η «υπεργρίπη»: Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο και πώς προστατευόμαστε

17:18

Σαρκοζί: Οξείς χαρακτηρισμοί κατά Μακρόν και λόγια συμπάθειας για Λεπέν στο βιβλίο του

17:07

Ζελένσκι: Ουκρανία και ΗΠΑ θα συζητήσουν τη μεταπολεμική ανοικοδόμηση

17:02

Φον ντερ Λάιεν: Η Ευρώπη πρέπει να αποφασίζει ποιος εισέρχεται στην ΕΕ και όχι οι λαθρέμποροι

17:02

Αυτές είναι οι λέξεις του 2025

16:58

Ρωσία: Εισαγγελείς ζήτησαν κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων της αμερικανικής NCH Capital

16:58

ΑΑΔΕ: Ανάκληση γνωστού αλκοολούχου ποτού λόγω πιθανής παρουσίας θραυσμάτων γυαλιού

16:57

The Information: Η DeepSeek κατασκευάζει νέο μοντέλο ΑΙ με απαγορευμένα τσιπ της Nvidia

16:49

Wall Street: Σε στάση αναμονής περιμένοντας Fed και Πάουελ

16:35

Αγαπηδάκη: Αλλάζει σελίδα η δημόσια υγεία - Ποια προγράμματα πρόληψης έρχονται, διασφαλισμένη η χρηματοδότηση

16:33

Σκέρτσος: Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη

16:28

ΗΠΑ: Με τον χαμηλότερο ρυθμό από τα μέσα του 2021 αυξήθηκε το εργασιακό κόστος

16:19

Σάμσουνσπορ - AEK: Όλα όσα θα δείτε στη Σαμψούντα σε δύο μέρες

16:09

Εορταστικό ωράριο: Πότε ξεκινά - Οι Κυριακές με ανοιχτά καταστήματα

16:07

Μητσοτάκης: Η ευρωπαϊκή κάρτα αναπηρίας είναι στοιχειώδης κίνηση αξιοπρέπειας απέναντι στους συμπολίτες μας

15:52

Ουκρανία: Συνάντηση αύριο του «συνασπισμού των προθύμων» - Στο επίκεντρο οι εγγυήσεις ασφαλείας

15:43

Παπασταύρου: Δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό να δοθεί σε ιδιώτη το 51% του ΑΔΜΗΕ

15:37

ΟΗΕ: Οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο αμείβονται λιγότερο από τους άνδρες

15:32

ΚΕΦίΜ: Έως και 18% χαμηλότερη από το 2009 η παραγωγικότητα στην Ελλάδα

15:31

Πανελλαδικό συλλαλητήριο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης την Παρασκευή από αγρότες και κτηνοτρόφους

15:27

Μαρόκο: Στους 22 οι νεκροί από την κατάρρευση δύο κτηρίων στην πόλη Φεζ

15:23

Οι 7 κατευθυντήριες γραμμές του ΟΟΣΑ για ανθεκτικές κλιματικές υποδομές

15:15

Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πιθανό να αναθεωρήσει ξανά ανοδικά τις προβλέψεις για την ανάπτυξη

15:08

Οι Ιταλοί «σηκώνουν ασπίδα» απέναντι στο ελληνικό λάδι των 4 ευρώ

gazzetta
gazzetta reader insider insider