H «χρυσή δεκάδα» των μοντέλων για ζάπλουτους εκατομμυριούχους

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
H «χρυσή δεκάδα» των μοντέλων για ζάπλουτους εκατομμυριούχους
Ο αριθμός των πολυεκατομμυριούχων αυξάνεται παγκοσμίως προκαλώντας έτσι ζήτηση για πανάκριβα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής με εξωπραγματικές προδιαγραφές!

Η παγκόσμια οικονομική κρίση χτύπησε καίρια τα μικρομεσαία στρώματα. Αντίθετα, οι Κροίσοι βγήκαν από αυτήν ωφελημένοι και ακόμη πλουσιότεροι, ενώ αυξάνεται σταθερά ο αριθμός των πολυεκατομμυριούχων σε όλον τον πλανήτη. Ετσι, τα τελευταία χρόνια πολλαπλασιάστηκε ο αριθμός των πανάκριβων υπεραυτοκινήτων περιορισμένης παραγωγής, τα οποία ήταν σπάνια στο παρελθόν.

Μάλιστα, στο παιχνίδι έχουν μπει τόσον ορισμένοι μεγάλοι αυτοκινητοκατασκευαστές, όσο και μικρότερες, εξωτικές μάρκες, οι οποίες ειδικεύονται στην κατασκευή μοντέλων κατά παραγγελία με την προσωπική νότα του ιδιοκτήτη τους. Μιλάμε για αυτοκίνητα με καινοτόμες τεχνολογίες, υπερσύγχρονα υλικά και σχεδιασμό εμπνευσμένο από τους αγώνες. Το γεγονός μάλιστα, ότι πολλά από αυτά κοστίζουν πραγματικά μία περιουσία όχι μόνον δεν επηρεάζει αρνητικά τη ζήτησή τους, αλλά συχνά καλύπτουν οι προπαραγγελίες όλη την παραγωγή τους, πριν ξεκινήσει καν η κατασκευή τους. Γι αυτόν τον λόγο, ορισμένα από αυτά τα δυσεύρετα μοντέλα έχουν έως και διπλάσια αξία ως μεταχειρισμένα από την αρχική τιμή αγοράς τους ως καινούρια.

Ας δούμε τη «χρυσή δεκάδα» που επιλέξαμε με βάση κριτήρια, όπως η σπανιότητα, οι επιδόσεις, το design και βέβαια η…ακριβή τιμή τους!

Υβριδικό μοντέλο, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακόνημα και με αφαιρούμενο τιμόνι για ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό του. Θα κατασκευαστούν 150 τέτοια αυτοκίνητα στο Γκέιντον της Μεγ. Βρετανίας και θα επιταχύνουν από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 2,5’’, ενώ θα πιάνουν τα 402 χλμ./ώρα ανώτατη ταχύτητα χάρη στον πανίσχυρο 12κύλινδρο κινητήρα τους.

Εχει λάβει το όνομά της από τον οδηγό αγώνων Λουί Χιρόν, που είχε γράψει στο παρελθόν χρυσές σελίδες με αυτοκίνητα της Bugatti. Η συνολική παραγωγή ανέρχεται σε 500 τεμάχια, που θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο του Μόλσχαϊμ της Αλσατίας και θα εφοδιάζονται με 16κύλινδρους κινητήρες. Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 2,5’’ και τελική ταχύτητα 420 χλμ./ώρα.

Το εντυπωσιακό μοντέλο διαθέτει μεταξύ άλλων τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οκτατάχυτο σαζμάν και υψηλής απόδοσης κεραμικά φρένα. Θα παραχθούν συνολικά 275 τέτοια αυτοκίνητα στο Αφάλτερμπαχ της Γερμανίας και στο Μπρίξγουορθ και Μπράκλεϊ της Μεγάλης Βρετανίας. Επιταχύνει από μηδέν έως 200 χλμ./ώρα σε 6’’ και η τελική ταχύτητα ξεπερνά λίγο τα 320 χλμ./ώρα.

Το τελευταίο δημιούργημα της Koenigsegg διαθέτει μεταξύ άλλων αισθητήρες στις πόρτες, ώστε να μην βρίσκουν ανοίγοντας σε κοντινά αντικείμενα. Περιορισμένης παραγωγής 80 τεμαχίων, κατασκευάζεται στο Άνγκελχολμ της Σουηδίας, εφοδιάζεται με οκτακύλινδρο μοτέρ και επιταχύνει από στάση έως την τελική ταχύτητα των 400 χλμ./ώρα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα.

Λανσαρίστηκε το 2018 και παραπέμπει στο αντίστοιχο μοντέλο του ’60, ενώ φτιάχτηκε αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση. Συλλεκτική παραγωγή μόλις 25 κομματιών, κατασκευάζεται στην Αγγλία, διαθέτει εξακύλινδρο κινητήρα, επιταχύνει από μηδέν έως 60 μίλια ανά ώρα (0 – 96 χλμ./ώρα) σε 6,5’’ και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 241 χλμ./ώρα.

Ο σχεδιασμός τους παραπέμπει στη θρυλική Ferrari ‘’barchetta’’, που κυριάρχησε τη δεκαετία του 50 και νίκησε μεταξύ άλλων 6 φορές στις 24 Ωρες του Λε Μαν μεταξύ 1949 και 1962. Κανένα από τα δύο μοντέλα δεν διαθέτει οροφή, η συνολική παραγωγή τους ανέρχεται σε 499 τεμάχια, ενώ κατασκευάζονται στην Ιταλία. Δωδεκακύλινδρα μοτέρ, επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 2,5’’ και ανώτατη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.

Το συγκεκριμένο coupe δεν αποτελεί μόνον την επιτομή της πολυτέλειας, αλλά έχει διατελέσει και κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας. Κατασκευάστηκαν συνολικά 300 τέτοια μοντέλα στο Μόλσχαϊμ της Γαλλίας. Εφοδιάζεται με θηριώδη κινητήρα 16 κυλίνδρων, κάνει την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 2,5’’ και πιάνει τα 415 χλμ./ώρα τελική.

Το ιταλικό υπεραυτοκίνητο κατασκευάζεται στο Σαν Σεζάριο σουλ Πάναρο και η συνολική παραγωγή του περιορίζεται στα 100 τεμάχια. Διαθέτει αφαιρούμενη οροφή από ανθρακόνημα, δωδεκακύλινδρο κινητήρα και επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 3,2’’, ενώ αγγίζει τα 380 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Πρόκειται για Plug-in υβριδικό μοντέλο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, από ένα σε κάθε άξονα. Συνολική παραγωγή 918 μονάδες, χώρα κατασκευής η Γερμανία, οκτακύλινδρο μοτέρ, επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 2,6’’ και τελική ταχύτητα 345 χλμ./ώρα.

Φτιάχτηκε προς τιμήν του μεγάλου Βραζιλιάνου οδηγού της Formula 1, Άιρτον Σένα και αν και διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας, είχε σχεδιαστεί αρχικά για τους αγώνες. H συνολική της παραγωγή είναι 500 μονάδες, κατασκευάζεται στη Μεγάλη Βρετανία, εφοδιάζεται με οκτακύλινδρο κινητήρα και επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 2,8’’, ενώ πιάνει τα 335 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

14:10

Τράπεζα της Αγγλίας (BoE): Αμετάβλητα στο 4% τα επιτόκια

14:05

ΕΟΤ: Δράση για την προβολή της αυθεντικής Θάσου στη γερμανική αγορά

13:58

Οι Iron Maiden έρχονται στην Ελλάδα στις 23 Μαΐου 2026

13:42

Ben & Jerry's: Η αυτοκρατορία του παγωτού που ξεκίνησε από ένα παλιό βενζινάδικο - Το αδιέξοδο με την Unilever

13:41

ΤτΕ: Τα 80 δισ. ευρώ αγγίζουν τα δάνεια που διαχειρίζονται οι servicers

13:39

Μαρινάκης: Ο πληθωρισμός σταδιακά αποκλιμακώνεται - Στόχος η ενίσχυση του εισοδήματος

13:30

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο χρόνος πιέζει, ώρα για… ειλικρίνεια

13:30

Σύλλογος Κορώνης Πολιτισμός και Κληρονομιά: Για ακόμη μία φορά δίπλα στα παιδιά

13:29

Κορκίδης: «Εμπορική άμυνα» οι αυστηροί τελωνειακοί έλεγχοι, οι δασμοί και το αντιντάμπινκ

13:24

Η ΕΛΣΤΑΤ απαντά στον Γιαννίτση για «Greek Statistics εν έτει 2025»

13:21

Βραβευμένη γεύση που ξεχωρίζει: Το Φιστίκι του Goat it κατακτά ουρανίσκους και διακρίσεις

13:19

Τουρκία: Διαψεύδει τα περί επαναπώλησης των S-400 στη Ρωσία - «Βρίσκονται στα αποθέματά μας»

13:17

Ο Τραμπ στη Βρετανία: Οι μεγάλες επιχειρηματικές ανακοινώσεις - Τα ακανθώδη εμπορικά και πολιτικά ζητήματα

12:58

Δούκας: Θα συνεχίσουμε να βάζουμε λουκέτο στα μαγαζιά που καταπατούν δημόσιο χώρο

12:37

Μελέτη: Μικρά τα ανταλλάγματα της Ρωσίας στη Β. Κορέα για την στρατιωτική υποστήριξη

12:35

Μητσοτάκης από Λήμνο: Διορθώσαμε μία μεγάλη αδικία με τη μείωση του ΦΠΑ

12:23

Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα τον Ιούλιο

12:13

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Οκτωβρίου

12:11

Samsung AI Forum 2025: Ολοκληρώθηκε για 9η χρονιά η φετινή διοργάνωση

12:06

Γαλλία: Απεργίες και διαδηλώσεις από συνδικάτα κατά της λιτότητας

12:02

ΠΟΥ: Τα νοσοκομεία στη Γάζα είναι στο «χείλος της κατάρρευσης»

11:57

Την πρώτη του επίσκεψη στις ΗΠΑ πραγματοποιεί ο Σύρος ΥΠΕΞ

11:55

Deutsche Bank: Προβλέπει υψηλότερα των εκτιμήσεων έσοδα για το τρίτο τρίμηνο

11:55

«Έπεσαν» οι υπογραφές για τη διάσωση της Avramar - Η επόμενη μέρα

11:54

Παπασταύρου για Ευρωπαϊκό Κλιματικό Νόμο: Οι στόχοι πρέπει να είναι φιλόδοξοι, αλλά ρεαλιστικοί

11:37

ΕΛΕΤΑΕΝ: Ανάγκη για μεγαλύτερη έμφαση στα αιολικά

11:21

Ζαχαράκη: Δεν καταργούνται οι πανελλαδικές - Νέο σύστημα υπολογισμού βαθμών από το 2029

11:18

Ανοδικές «ανάσες» στο ΧΑ - Στις 2.030 μονάδες ο Γενικός Δείκτης

11:16

Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στις εταιρείες Elysee

11:10

Toyota: Ανακαλεί πάνω από 591.000 οχήματα στις ΗΠΑ

gazzetta
gazzetta reader insider insider