Κικίλιας: Η ενδυνάμωση διεθνών brands στη χώρα μας, ψήφος εμπιστοσύνης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κικίλιας: Η ενδυνάμωση διεθνών brands στη χώρα μας, ψήφος εμπιστοσύνης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν
Συνάντηση με ανώτατα στελέχη του Radisson Hotel Group.

Συνάντηση εργασίας με τον Senior Vice President Franchise, Joep Peters και τον Αντιπρόεδρο Ανάπτυξης, Εlie Milky του Radisson Hotel Group, πραγματοποίησε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Στη συνάντηση συζητήθηκε το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου στην χώρα μας και τα μελλοντικά σχέδιά του για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τους νησιωτικούς προορισμούς. Σημειώνεται ότι πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο, με εννιά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand και περισσότερα από 1.600 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε 120 χώρες.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Κικίλιας σημείωσε: «Η περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας διεθνών brands στη χώρα μας, αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για το προσφερόμενο ελληνικό τουριστικό προϊόν και προσθέτει δυναμική στην πολιτική προώθησης της Ελλάδας ως προορισμού, σε κοινά που προτιμούν την ευελιξία των απευθείας κρατήσεων. Τα πλάνα του Ομίλου της Radisson, αλλά και άλλων διεθνών αλυσίδων, συμβάλλουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την χώρα και μερίσματος για την ελληνική κοινωνία».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Διατροφή συζύγου και παιδιού: Πώς καθορίζονται τα ποσά μετά το διαζύγιο

Τι χρήματα διεκδικεί η Εθνική Ελλάδος στο EuroBasket 2025 - Όλα τα ποσά

Ήλιος: «Βουτιά» στα 783 ευρώ για τη μέση σύνταξη τον Ιούλιο - Επιπλέον 450 ευρώ για τις συντάξεις του Δημοσίου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider