LG: Διευρύνει τη γκάμα των λευκών συσκευών και ποντάρει στο «επάνω ράφι» της αγοράς

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
LG: Διευρύνει τη γκάμα των λευκών συσκευών και ποντάρει στο «επάνω ράφι» της αγοράς
Τα νέα προϊόντα και οι στόχοι.

Την παρουσία της στον χώρο των λευκών συσκευών ενισχύει η LG, συστήνοντας στην αγορά νέα προϊόντα στον χώρο των φούρνων και των πληντυρίων από το πάνω ράφι της αγοράς και εμπλουτισμένα με υψηλή τεχνολογία. Έχοντας από τις αρχές του χρόνου επενδύσει στην κατηγορία των εντοιχισμένων συσκευών έχει καταφέρει να κερδίσει ήδη το 1,3% της εξιδεικευμένης αυτής αγοράς, με τα στελέχη της να εκτιμούν ότι οι προοπτικές είναι μεγάλες, δεδομένης και της στροφής των καταναλωτών σε συσκευές τέτοιου τύπου.

Οι νέες συσκευές που φέρνει η LG

«Η εμπειρία του χρήστη των λευκών συσκευών πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο με την ενσωμάτωση λειτουργιών AI» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άρης Κουτελός, Managing Director της LG Electronics Hellas, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία κάνει διαθέσιμους τους καταναλωτές νέους φούρνους εντοιχισμένους και νέες επαγωγικές εστίες ενώ έχει προτάσεις και για φούρνους μικροκυμάτων, εντοιχισμένους και ελεύθερους, με τους τελευταίους να παραλαμβάνονται στο β’ εξάμηνο της χρονιάς.

Ενδεικτική των νέων λειτουργιών των συσκευών είναι η δυνατότητα «knock - knock», όπου ο χρήστης χτυπά την πόρτα του φούρνου και ανάβει το φως για να δει πως ψήνεται το φαγητό, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει την πόρτα και να απωλέσει θερμότητα, το τετραπλό τζάμι που συμβάλλει στην υψηλή απόδοση ψησίματος, ο έλεγχος της συσκευής με οθόνη αφής αλλά και το μαγείρεμα με υποβοήθηση ατμού ή η λειτουργία air fry που δίνει τηγανητό αποτέλεσμα. Οι έξυπνες λειτουργίες των συσκευών ελέγχονται μέσω της εφαρμογή LG ThinQ η οποία προσφέρει επίσης έλεγχο της κατανάλωσης της συσκευής και πολλές άλλες λειτουργίες σχετικά με την «αυτοματοποίηση» του μαγειρέματος. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι το μενού είναι προσαρμοσμένο στην ελληνική γλώσσα για να διευκολύνει τους εγχώριους χρήστες.

Αντίστοιχες καινοτομίες παρουσιάζουν και τα πλυντήρια πιάτων της εταιρείας, με έξυπνες λειτουργίες που υπόσχονται να διευκολύνουν τους χρήστες.

Ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης στον εντοιχισμό

Παρότι το κομμάτι των εντοιχιζόμένων συσκευών στο οποίο έχει επικεντρωθεί η LG παγκοσμίως από πέρυσι αποτελεί ένα μικρότερο μέρος της αγοράς, παρουσιάζει τις υψηλότερες προοπτικές ανάπτυξης. Στην περίπτωση της Ελλάδας που ήταν η τρίτη χώρα παγκοσμίως που ήρθαν οι εντοιχιζόμενες συσκευές του κορεατικού κολοσσού, η αγορά των επαγωγικών εστιών κοντεύει γύρω στο 30% της κατηγορίας κουζίνας όσον αφορά στις νέες πωλήσεις. Το μερίδιο δε της LG έχει φτάσει ήδη στο 1,3% του εν λόγω niche market μέσα σε μόλις δύο μήνες αφότου λάνσαρε τα προϊόντα.

«Το γεγονός ότι είμαστε στην πρώτη θέση στην αγορά των ψυγείων και των πλυντηρίων ρούχων βοηθά στην ενίσχυση των νέων κατηγοριών» επεσήμανε ο κ. Κουτελός, σημειώνοντας ότι δεν τους ενδιαφέρει τόσο ο όγκος των πωλήσεων όσο το να καθιερωθούν ως premium brand της αγοράς.

Ο ίδιος επεσήμανε μάλιστα ότι από Σεπτέμβριο η εταιρεία αναμένεται να συστήσει στο ελληνικό κοινό και νέα ψυγεία του κορεατικού κολοσσού με πλάτος 70 c/m τα οποία διακρίνονται για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους και το εκλεπτυσμένο design τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Σύμπραξη Οικονομικής Αστυνομίας - ΑΑΔΕ για ελέγχους σε «κόκκινους» ΑΦΜ

Στο Άγιο Όρος ο Κυριάκος - Ο Νικήτας στριμώχνει την αντιπολίτευση - Τελικά το ΠΑΣΟΚ υποψιαζόταν, ή ήξερε;

Οι οικονομικές εξελίξεις της εβδομάδας μέσα από ΚΟΥΙΖ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider