Δύο ώρες και 43 λεπτά αφιερώνουν κατά μέσο όρο την ημέρα οι Τούρκοι στα social media, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Abddulkadir Uraloğlu.
Αξιολογώντας δεδομένα από την Έκθεση Ψηφιακής Οικονομίας 2025 της Τουρκίας που εκπόνησαν οι We Are Social και Meltwater, ο Υπουργός Uraloğlu σημείωσε ότι ο αριθμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη χώρα έχει φτάσει τα 59,5 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 1,7% σε σχέση με το τελευταίο έτος.
Το Instagram είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα στην Τουρκία, με 58,4 εκατομμύρια χρήστες. Είναι επίσης το μέρος όπου οι χρήστες αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο μηνιαίως, με μέσο όρο 32 ώρες και 36 λεπτά.
Ακολουθεί το TikTok με 26 ώρες και 26 λεπτά, ενώ οι χρήστες του YouTube αφιερώνουν κατά μέσο όρο 23 ώρες και 31 λεπτά. Το Facebook και το X (πρώην Twitter) ακολουθούν με 9 ώρες και 45 λεπτά και 5 ώρες και 4 λεπτά αντίστοιχα.
Η Τουρκία έχει συνολικά 77,3 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι αφιερώνουν κατά μέσο όρο 7 ώρες και 13 λεπτά στο διαδίκτυο κάθε μέρα. Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι ο μέσος χρήστης αλληλεπιδρά με περίπου 7,6 διαφορετικές πλατφόρμες μηνιαίως.
Δημογραφικά, οι άνδρες χρήστες αποτελούν το 53,4% του κοινού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Τουρκίας, ενώ οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 46,6%.