Η ΔΩΔΩΝΗ «εκπαιδεύει» το διεθνές κοινό να ξεχωρίζει την αυθεντική φέτα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η ΔΩΔΩΝΗ «εκπαιδεύει» το διεθνές κοινό να ξεχωρίζει την αυθεντική φέτα
Η εταιρεία συμμετέχει στο πρόγραμμα «FETA PDO, LET’ S GET REAL».

Σε πρόγραμμα εκπαίδευσης του διεθνούς καταναλωτικού κοινού συμμετέχει η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής φέτας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετέχει στο πρόγραμμα «FETA PDO, LET’ S GET REAL», το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση των διεθνών καταναλωτών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα τριετούς διάρκειας περιλαμβάνει δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της φέτας ΠΟΠ σε ΗΠΑ, Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία, με στόχο την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και αναγνώρισης του προϊόντος.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η ΔΩΔΩΝΗ υποδέχτηκε το προηγούμενο διάστημα, στο εργοστάσιό της στα Ιωάννινα, δημοσιογραφική αποστολή από την Αμερική, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τα συστατικά της φέτας ΠΟΠ και να γνωρίσουν τον αυθεντικό τρόπο παραγωγής του προϊόντος.

Σημειώνεται, ότι η φέτα ΔΩΔΩΝΗ αποτελεί τη Νο1 φέτα ΠΟΠ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και ένα από τα πιο γνωστά ΠΟΠ τυριά παγκοσμίως, με παρουσία σε 50 χώρες διεθνώς και πρωταγωνιστική θέση σε Αυστραλία, ΗΠΑ, Ισπανία, Βέλγιο και Ολλανδία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Επίδομα στέγασης: Απώλειες 43.200 δικαιούχων μέσα σε ένα έτος - Ποια επιδόματα συρρικνώνονται

Χρέη στην Εφορία: Με οφειλές έως 500 ευρώ πάνω από 1 στους 2 οφειλέτες

Lamda - Ελληνικό: Πότε παραδίδονται τα σπίτια, έρχεται η νέα γειτονιά «East Village» - Τιμές και προφίλ αγοραστών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider