Μητσοτάκης: Έως τις αρχές του 2024 τα πρώτα 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μητσοτάκης: Έως τις αρχές του 2024 τα πρώτα 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε απολύτως κρίσιμο το υπ. Υποδομών και Μεταφορών για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της πατρίδας μας, ενώ προωθεί και ζητήματα κοινωνικής συνοχής, ειδικά όσον αφορά τις μαζικές μεταφορές

Άμεσες παρεμβάσεις στον τομέα των μεταφορών προανήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών στη συνάντηση που είχε με τον Χρήστο Σταϊκούρα.

Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε απολύτως κρίσιμο το υπ. Υποδομών και Μεταφορών για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της πατρίδας μας, ενώ προωθεί και ζητήματα κοινωνικής συνοχής, ειδικά όσον αφορά τις μαζικές μεταφορές «που έχουμε συμφωνήσει από κοινού να προτεραιοποιήσουμε ως προς τις δράσεις μας» τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια.

Ολοκλήρωση των σημαντικών έργων υποδομής

«Δεν μιλάμε, λοιπόν, μόνο για την υλοποίηση, την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής τα οποία έχουν ήδη δρομολογηθεί, όπως οι εναπομείναντες μεγάλοι οδικοί άξονες: το Πάτρα-Πύργος το οποίο προχωράει με γρήγορους ρυθμούς, τον Ε65 ο οποίος κι αυτός αναμένεται, το νότιο τμήμα του, να έχει ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών. Φυσικά ο εμβληματικός Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης, όπου η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου έκανε μία πολύ σημαντική δουλειά προετοιμασίας και τώρα εναπόκειται στη νέα ηγεσία να "τρέξει", ουσιαστικά, το έργο. Αλλά φυσικά και υποδομές που έχουν να κάνουν με τις μαζικές μεταφορές: το Μετρό της Θεσσαλονίκης το οποίο, όπως είπαμε, θα λειτουργήσει εντός του 2024, η νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο το οποίο αυτή τη στιγμή υλοποιείται στη χώρα, ένα μεγάλο ανοιχτό εργοτάξιο στην Αθήνα, το οποίο όμως, όταν ολοκληρωθεί, θα αλλάξει πλήρως τον χάρτη των μεταφορών στην πρωτεύουσα» υπογράμμισε ο κ. Μητσοτάκης.

Αρχές 2024 τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία

Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στις άμεσες παρεμβάσεις στα λεωφορεία και εκτίμησε πως μέχρι τις αρχές του επόμενου χρόνου «θα έχουμε απτά αποτελέσματα να δείξουμε, με τα πρώτα καινούρια 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία να παραδίδονται και να δρομολογούνται σε γραμμές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σε πρώτη φάση αντικαθιστώντας παλαιότερα λεωφορεία».

«Νομίζω ότι οι πολίτες αμέσως θα εκτιμήσουν τη διαφορά στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Και, βέβαια, η προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, της ηλεκτροκίνησης, μιας μετακίνησης πιο φιλικής προς το περιβάλλον, είναι μία δράση όπου το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνεργαζόμενο με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μπορούμε να κάνουμε στον τομέα αυτόν πολύ σημαντικά πράγματα» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης.

Ασφάλεια στις μετακινήσεις

Τέλος, εστίασε στην ασφάλεια των μετακινήσεων, τονίζοντας πως: «μεγάλα έργα τα οποία έρχονται από το παρελθόν που αφορούν την ασφάλεια των τρένων μας θα ολοκληρωθούν, όπως είχαμε δεσμευθεί, εντός των επόμενων μηνών, προκειμένου να κλείσει και αυτή η πληγή η οποία τόσο πολύ μας έχει πονέσει. Και, βέβαια, η ανάγκη να επενδύσουμε στον σιδηρόδρομο του μέλλοντος, έχοντας μία αίσθηση της γεωγραφικής ιδιαιτερότητας της χώρας, πάντα με έμφαση στη βασική μας γραμμή: από την Πάτρα στην Αθήνα και από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και μέχρι τα σύνορα».

«Όλα αυτά, κ. Υπουργέ, κα και κ. Υφυπουργέ, συνιστούν ένα πολύ ευρύ πεδίο παρεμβάσεων. Να προσθέσω και σε αυτά τα πολύ σημαντικά αρδευτικά έργα τα οποία τόσο μεγάλη σημασία έχουν για τη βιωσιμότητα του πρωτογενούς μας τομέα. Οπότε θα έχουμε πάρα πολλή δουλειά τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια, αλλά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του Υπουργείου, ότι αυτό το απολύτως κρίσιμο πεδίο πολιτικής για τη χώρα μας θα το φέρετε εις πέρας όπως ακριβώς το έχουμε σχεδιάσει» κατέληξε ο Έλληνας πρωθυπουργός.

Το μήνυμα Σταϊκούρα

Από την πλευρά του, ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας, εξήρε τον δυνητικό ρόλο των μεταφορών και των υποδομών στη μεγέθυνση και τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας, με στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής. Επεσήμανε πως έγιναν πολλά θετικά πράγματα τα προηγούμενα χρόνια και στόχος της νέας ηγεσίας είναι να οικοδομήσει πάνω σε αυτά. Ωστόσο, τόνισε πως υπάρχουν και νέες προκλήσεις, τις οποίες «θα αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο εφικτό τρόπο» προσθέτοντας πως «στον πυρήνα της στρατηγικής μας στόχευσης» είναι η αποτελεσματική προώθηση των εν εξελίξει έργων και ο σχεδιασμός μιας νέας δέσμης έργων, με ενίσχυση της ασφάλειας, της βελτίωσης της ποιότητας των έργων και των υπηρεσιών, της βελτίωσης της αποδοτικότητας των χρησιμοποιούμενων πόρων - εθνικών και ευρωπαϊκών-, της προώθησης της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας, της ενίσχυσης των πράσινων υποδομών και της ορθολογικής αξιοποίησης των υδάτινων πόρων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τα «ασημικά» και τα «χρυσαφικά» των κατασκευαστικών ομίλων

Υποδομές: Δύο «ντουζίνες» έργα ύψους 8 δισ. ευρώ «φιλοδοξούν» να αλλάξουν τον οδικό χάρτη της Ελλάδας

Χρ. Σταϊκούρας: Ρίχνει «βάρος» (και) στο χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών – Ποιες είναι οι προτεραιότητες 

gazzetta
gazzetta reader insider insider