Υπ. Ανάπτυξης: Νέα συνάντηση Αδ. Γεωργιάδη για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Υπ. Ανάπτυξης: Νέα συνάντηση Αδ. Γεωργιάδη για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να κατατεθεί το σχέδιο εξυγίανσης στα αρμόδια δικαστήρια. 

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης είχε σήμερα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου, εκ νέου συνάντηση για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, όπου το σχέδιο εξυγίανσης προχωράει κανονικά, όπως αναφέρει σε δελτίο Τύπου το υπουργείο.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να κατατεθεί το σχέδιο εξυγίανσης στα αρμόδια δικαστήρια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider