Εκτός του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης οι μετοχές της Εθνικής

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εκτός του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης οι μετοχές της Εθνικής
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Διαδικασία εξαίρεσης των μετοχών της Εθνικής Τράπεζας, κοινών και προνομιούχων, από τους δείκτες του ξεκίνησε το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE).

Όπως ανακοίνωσε «η τράπεζα δεν είναι επιλέξιμη για εισαγωγή, λόγω των αφύσικα χαμηλών τιμών των μετοχών της (του ADR - American Depositary Shares)».

Να σημειωθεί εδώ πως η αξία των μετοχών της Εθνικής στη Νέα Υόρκη μειώθηκε κατά 91% από την αρχή του έτους. Η διαπραγμάτευση των μετοχών της Εθνικής ανεστάλη την Παρασκευή, όταν η τιμή τους μειώθηκε στα 16 σεντς.

Η Εθνική Τράπεζα έχει δικαίωμα να κάνει έφεση κατά της απόφασης σε Επιτροπή του Συμβουλίου Διευθυντών του NYSE.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider