Να καλύψει το κενό που άφησαν πίσω τους οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, φιλοδοξούν να καλύψουν οι μεγάλες αλυσίδες που φέρνουν στην χώρα μας για πρώτη φορά την Black Friday, ένα θεσμό που ξεκίνησε από την Αμερική και έχει καθιερωθεί πλέον σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. 

Έτσι την επόμενη Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, μεγάλες αλυσίδες δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες τους να κάνουν τις αγορές τους σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων με εκπτώσεις που κυμαίνονται από 20% έως και 80%. 

Τον χορό των ανακοινώσεων για την Black Friday άνοιξαν τα Public, όπου εκείνη τη μέρα θα έχουν την ευκαιρία να βρουν επιλεγμένα επώνυμα ποιοτικά προϊόντα σε ακόμη χαμηλότερες τιμές σε μία κίνηση που αναμένεται να τονώσει την ελληνική αγορά λίγες μέρες μετά τα Χριστούγεννα. 

Στις προσφορές συμμετέχουν τα φυσικά καταστήματα των Public, ενώ η πρωτοποριακή αυτή κίνηση εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια για προσφορά της μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, στις καλύτερες τιμές.

Εκπτώσεις που θα αγγίξουν ακόμη και το 80% επιφυλάσσει το εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα, το Mc Arthur Glen, ενώ στο θεσμό συμμετέχουν και τα καταστήματα Marks & Spencer, τα οποία έχουν ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό ότι θα κάνουν, λόγω της ημέρας, εκπτώσεις  που θα αγγίζουν το 40%.  

Σημαντικές προσφορές υπόσχεται για εκείνη την ημέρα η γερμανική αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Μedia Markt.

Εκπτώσεις που θα αγγίξουν ακόμη και το 75% θα μπορούν να πετύχουν οι πελάτες της JYSK, της δανέζικης εταιρείας οικιακού εξοπλισμού στις 25 Νοεμβρίου. Αυτή θα είναι η τέταρτη χρονιά Black Friday στη JYSK παγκοσμίως (και δεύτερη στην Ελλάδα) και φέτος, στις 25 Νοεμβρίου αναμένεται νέο ρεκόρ προσέλευσης πελατών.

Προκειμένου η JYSK να δώσει σε ακόμα περισσότερους πελάτες την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις πιο σημαντικές προσφορές, η JYSK, για μια ακόμα χρονιά επεκτείνει για όλο το διάστημα 24-27 Νοεμβρίου, τη διάρκεια ισχύος των «Black Friday» προσφορών της.

«Από την πρώτη χρονιά που παρουσιάσαμε την Black Friday το 2013, το ενδιαφέρον των πελατών μας αυξάνεται συνεχώς. Σε μόλις τρία χρόνια, έχουμε εξαπλασιάσει τον τζίρο μας τη συγκεκριμένη ημέρα ενώ η εβδομάδα που περιλαμβάνει την Black Friday είναι για εμάς μακράν η μεγαλύτερη από πλευράς πωλήσεων εβδομάδα του έτους. Φέτος αναμένουμε νέα ρεκόρ για ένα ακόμα λόγο, ότι οι προσφορές θα είναι σε ισχύ μέχρι το τέλος της εβδομάδας» λέει ο Niels Veien, Executive Vice President Πωλήσεων, Marketing και E-Business της JYSK Nordic.

Το e-shop, JYSK.gr θα είναι στο ίδιο «Black» κλίμα στη διάρκεια της Black Friday ενώ για πρώτη φορά η JYSK θα λανσάρει την Cyber Monday (Διαδικτυακή Δευτέρα) αμέσως μετά το Σαββατοκύριακο της Black Friday με προσφορές σε προϊόντα που είναι αποκλειστικά διαθέσιμα online και δεν διατίθενται στα φυσικά καταστήματα της JYSK.

Επιπλέον προϊόντα για την αποφυγή ελλείψεων

Για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες της δεν θα επισκεφτούν μάταια τα καταστήματα, η JYSK έχει φροντίσει ώστε τα καταστήματα να έχουν τροφοδοτηθεί με μεγαλύτερες ποσότητες κατά τη διάρκεια της Black Friday.

«Τα καταστήματά μας θα γεμίσουν με προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες, έτσι ώστε να υπάρχει μια εξαιρετική προσφορά για τον καθένα, ότι κι αν είναι αυτό που τον ενδιαφέρει να αγοράσει. Και αν παρ΄ελπίδα κάποιο προϊόν εξαντληθεί από τα ράφια, οι πελάτες θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κάνουν κράτηση στο κατάστημα και να το παραλάβουν στο αμέσως επόμενο διάστημα. Φυσικά στην ίδια χαμηλή τιμή» αναφέρει ο Niels Veien.