Η ελληνική Green Cola κάνει «καριέρα» στις ΗΠΑ

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η ελληνική Green Cola κάνει «καριέρα» στις ΗΠΑ
Την είσοδο της Green Cola στην αμερικανική αγορά και τη μέχρι τώρα πορεία της, περιγράφουν στο insider.gr o Γιάννης Χήτος, Πρόεδρος Δ.Σ. Green Cola και ο Γιώργος Βενιέρης, Διευθύνων Σύμβουλος Green Cola.

Στην αγορά των ΗΠΑ, της χώρας με την υψηλότερη κατανάλωση αναψυκτικών σε όγκο παγκοσμίως «μπήκε» δυναμικά εντός του 2020 η Green Cola ενώ τον Σεπτέμβριο εγκαινίασε και τη συνεργασία της με την αμερικανική αλυσίδα Whole Foods αποτελώντας το μοναδικό προϊόν τύπου «cola» που βρίσκεται στα ράφια των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ.

«Ανακοινώσαμε την είσοδο της Green Cola στην πολλά υποσχόμενη αμερικανική αγορά τον περασμένο Ιούνιο, υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης στην κατεύθυνση της επέκτασής μας στις διεθνείς αγορές» σημειώνουν στο insider.gr ο Γιάννης Χήτος, Πρόεδρος Δ.Σ. Green Cola και ο Γιώργος Βενιέρης, Διευθύνων Σύμβουλος Green Cola.

«Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου στις δύο μεγάλες αλυσίδες λιανικής αλλά και στο e-commerce της Amazon, συνεχίζουμε να διευρύνουμε τα κανάλια διανομής μας στοχεύοντας στη ενδυνάμωση της παρουσίας μας για να καλύψουμε τη ζήτηση που παρουσιάζεται τόσο σε επίπεδο γεωγραφικής κλίμακας όσο και σε επίπεδο στόχευσης των διαφορετικών κοινών στο οποίο απευθύνεται η Green Cola & Family. Πράγματι, τον Σεπτέμβριο καταφέραμε να εισάγουμε την Green Cola και στην αλυσίδα λιανεμπορίου Whole Foods ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τα κανάλια διανομής μας. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική συμφωνία αφού ο συγκεκριμένος «παίκτης» δανείζει πρώτη φορά τα ράφια του σε ένα προϊόν cola» προσθέτουν.

Αυτή τη στιγμή η Green Cola βρίσκεται σε 60 καταστήματα Whole Foods στο Κοννέκτικατ, στο Νιου Τζέρσεϋ καθώς και στη Νέα Υόρκη.

«Η παρουσία της Green Cola σε αυτά τα ράφια είναι ακόμη ένα διαπιστευτήριο της υπόσχεσης του brand μας που δεν είναι άλλο από την «πράσινη πλευρά των αναψυκτικών». Η παγκόσμια στροφή των καταναλωτών σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής που αναζητά προϊόντα στη βάση των φυσικών συστατικών, βλέπουμε πλέον ότι δεν αποτελεί μια απλή τάση με διακυμάνσεις αλλά μια σταθερή και συνειδητή επιλογή για τους ίδιους. Και αυτό αποδεικνύεται από το έντονο ενδιαφέρον των retailers που επιδιώκουν να δώσουν τον κατάλληλο χώρο σε προϊόντα όπως το δικό μας» τονίζουν.

Ξεπερνούν τις προσδοκίες οι πωλήσεις

Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ υποδέχθηκαν από την αρχή θερμά το νέο προϊόν στα ράφια της Whole Foods γεγονός που επιτρέπει στη διοίκηση της Green Cola να εξετάζει την επέκταση και στα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας.

«Από τα πρώτα πρόσφατα στοιχεία που έχουμε, οι πωλήσεις της Green Cola στο συγκεκριμένο κανάλι αρχίζουν να ξεπερνούν τις αρχικές μας προβλέψεις και η ανοδική τάση θα μας καλέσει να εξετάσουμε τη διάθεσή της και στα υπόλοιπα καταστήματα της Whole Foods» υπογραμμίζουν οι κ.κ. Χήτος και Βενιέρης.

Άλλωστε όπως επισημαίνουν «το πλάνο επέκτασης στις διεθνείς αγορές όπως και η ενίσχυση της εξωστρέφειάς μας στις υφιστάμενες που δραστηριοποιούμαστε δεν εξαντλείται, αφού συνεχίζουμε να εξετάζουμε διαρκώς τις συνεργασίες μας και τη δυναμική του περιβάλλοντος».

Τα επόμενα σχέδια

Η Green Cola στις ΗΠΑ, απευθύνεται σε έναν πληθυσμό που ξεπερνά τα 43 εκατ. σε 7 ξεχωριστές πολιτείες μέσα σε 382 καταστήματα που καταγράφουν συνολικά 30,5 δολ. τζίρο ετησίως. Μετά την εμπορική συμφωνία με τον μεγαλύτερο organic retailer στην Αμερική, την Whole Foods και αύξησε την παρουσία της στο οργανωμένο λιανεμπόριο στα 442 φυσικά καταστήματα.

«Είναι σαφές ότι το πεδίο ανάπτυξης στην αμερικανική αγορά είναι εξαιρετικά μεγάλο και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε μόνο στην αρχή. Εννοείται πως αξιολογούμε καθημερινά τη διεύρυνση του δικτύου διανομής μας με νέες συμφωνίες που θα μας εξασφαλίσουν την περαιτέρω διάθεση των προϊόντων μας σε ακόμη περισσότερες νέες πολιτείες.

Η διαφοροποίηση και η καινοτομία της Green Cola έχουν καταφέρει να ανοίξουν το δρόμο σε περισσότερες από 25 αγορές στον κόσμο. Η πρόκληση για εμάς δεν είναι μόνο η επέκταση σε νέες αγορές αλλά και η εδραίωσή μας ως market leaders της κατηγορίας μας στις ήδη υφιστάμενες» τονίζουν οι κ.κ. Χήτος και Βενιέρης.

Οι επιπτώσεις της πανδημίας

Όσον αφορά στην πανδημία του κορονοϊού και κατά πόσον επηρέασε της πωλήσεις αλλά και τα επόμενα πλάνα της εταιρείας, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της Green Cola σημειώνουν:

«Η πανδημία είναι μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που δεν έχει αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο. Πόσο μάλλον τη βιομηχανική παραγωγή και την κατανάλωση. Παρόλα αυτά, ελάχιστα έχει επιδράσει στην υλοποίηση του πλάνου ανάπτυξής μας στην Αμερική και αυτό γιατί έχουμε φροντίσει να εφαρμόσουμε πιστά τα βήματα εισόδου μας εκεί λαμβάνοντας υπόψη και αυτή τη συνθήκη. Δεν βρεθήκαμε δηλαδή ούτε απροετοίμαστοι ούτε ανέτοιμοι να αντιδράσουμε μπροστά στην πανδημία».

Όπως επισημαίνουν στην Ελλάδα το μερίδιο αγοράς παραμένει σταθερό ενώ οι πωλήσεις έχουν περιοριστεί αναλογικά, στο βαθμό που έχει μειωθεί η ζήτηση από κανάλια όπως αυτά της κρύας αγοράς και του ho.re.ca λαμβάνοντας υπόψη τα μέτρα που έχει θεσπίσει η ελληνική πολιτεία για τον περιορισμό της μετάδοσης και την προστασία όλων μας. Εκφράζουν πάντως τη βεβαιότητα ότι «πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε σε μια μερική αν όχι ολική κανονικότητα».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider