Υπό πίεση παρέμειναν τα οικονομικά μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η μητρική Ahold Delhaize.
Οπως αναφέρει ο όμιλος, «στην Ελλάδα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις παρέμειναν υπό πίεση ως αποτέλεσμα κινήσεων των ανταγωνιστών.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις στον τομέα Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στον οποία ανήκει η Ελλάδα, διαμορφώθηκαν στα 1,6 δισ. ευρώ έναντι 1,55 δισ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2017, καταγράφοντας άνοδο 3,5%. Για το σύνολο του 2018, οι καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 6 δισ. ευρώ από 5,79 δισ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.
Να σημειωθεί ότι φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος κλείνει 80 χρόνια λειτουργίας, καθώς από το πρώτο μπακάλικο του Γεράσιμου Βασιλόπουλου στην οδό Βουλής έχει φτάσει να αριθμεί 460 καταστήματά της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Η ΑΒ την προσεχή τριετία σχεδιάζει να επενδύει 50-60 εκατ. ετησίως, δημιουργώντας τουλάχιστον 10 καταστήματα το χρόνo, ενώ στόχος της είναι να επεκταθεί σε ακόμα περισσότερες περιοχές σε όλη την Ελλάδα.