Πώς ο Τζόρτζιο Αρμάνι «έχτισε» το μύθο του

Αρμάνι

Πώς ο Αρμάνι «έχτισε» το brand παγκόσμιας επιρροής.

Ένας από τους πιο πλούσιους σχεδιαστές μόδας είναι ο 86χρονος Τζόρτζιο Αρμάνι με τις κλασσικές γραμμές στα ρούχα του διάσημου σχεδιαστή να τον έχουν χαρακτηρίσει με το πέρας των χρόνων, «χτίζοντας» ένα από τα πιο ισχυρά brand μόδας στον κόσμο σύμφωνα με το Business Insider.

Και όμως ο οίκος Αρμάνι δραστηριοποιείται και σε άλλους τομείς πέρα από την υψηλή ραπτική, όπως είναι τα αρώματα, τα καλλυντικά, το interior design, το real estate και η εστίαση, με τον διάσημο μόδιστρο να αναπτύσσει τη δεκαετία του '80 την εταιρεία Emporio Armani. Ενδεικτικό του μεγέθους του brand «Αρμάνι» είναι πως το 2018 σύμφωνα με το Bloomberg ανακοίνωσε έσοδα 2,8 δισ. δολάρια. Έτσι η περιουσία του Τζόρτζιο Αρμάνι ανέρχεται σε 6,6 δισ. δολάρια.

Πώς ωστόσο ο Τζόρτζιο Αρμάνι «έχτισε» το μύθο του:

 

Φωτογραφίες: Getty Images/Ideal Image

Τα πολυτελή ξενοδοχεία

Τα πολυτελή ξενοδοχεία

Μεγάλο κομμάτι των επενδύσεων του Τζόρτζιο Αρμάνι αφορούν στη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων ανά τον κόσμο.

Το 2015 δημιούργησε δύο πολυτελή ξενοδοχεία στο Ντουμπάι και το Μιλάνο, στα οποία περιλαμβάνονται σπα, κλαμπ, εστιατόρια, και φυσικά καταστήματα Αρμάνι. Αξίζει να αναφερθεί πως στα δύο πολυτελή ξενοδοχεία έχουν φιλοξενηθεί fashion show της Vogue, ενώ έχουν δώσει το 'παρών' μεγάλες προσωπικότητες του παγκόσμιου θεάματος.

Επενδύσεις στο real estate

Επενδύσεις στο real estate

Αγαπημένο «σπορ» του Τζόρτζιο Αρμάνι είναι οι επενδύσεις στο real estate, καθώς ξοδεύει σημαντικό τμήμα της περιουσίας του για την αγορά πολυτελών κατοικιών.

Περιοχές, οι οποίες βρίσκονται μόνιμα στο «ραντάρ» του Αρμάνι, είναι το Σαιν-Τροπέ της Γαλλίας και το νησί της Αντίγκουα της Καραϊβικής. Ένα από τα αγαπημένα θέρετρα του διάσημου σχεδιαστή είναι το Cala Gadir, που περιλαμβάνει επτά σπίτια, πισίνα και προσωπικό 12 ατόμων όταν ο ίδιος μένει εκεί.

Σύμφωνα με το Business Insider, υπάρχει η φήμη ότι ο Αρμάνι διαθέτει και μια ακόμη πολυτελή κατοικία στις Ελβετικές Άλπεις, ενώ το Δεκέμβριο απέκτησε άλλη μία κατοικία στο Μανχάταν.

Παγκόσμια η επιρροή του brand Αρμάνι

Παγκόσμια η επιρροή του brand Αρμάνι

Μεγάλη ευελιξία και ικανότητα να μεταπηδά και σε άλλους χώρους έδειξε ο Αρμάνι, περνώντας τα τελευταία χρόνια και στο χώρο του interior design με είδη διακόσμησης για το σπίτι, αλλά και δίνοντας τη δική του σχεδιαστική «ματιά» σε supercar.

Το 2013 συνεργάστηκε με την Mercedes-Benz για την εσωτερική διαμόρφωση του μοντέλου CLK. Μόνο 100 μοντέλα σχεδιάστηκαν και πουλήθηκαν με την υπογραφή «Armani».

 

Το «μαύρο» διαμάνι... Main

Το «μαύρο» διαμάνι... Main

Το μαύρο «διαμάντι» του Αρμάνι με την ονομασία Main, είναι ένα πολυτελές γιοτ κατασκευασμένο από την ιταλική εταιρεία Codecasa. Ο Αρμάνι περνά τουλάχιστον δύο μήνες από τις καλοκαιρινές του διακοπές σε αυτό, ταξιδεύοντας με φίλους στη Μεσόγειο και στην αγαπημένη του Πάτμο.

Ο ίδιος είχε δηλώσει σε διεθνή μέσα πως σχεδίασε το σκάφος και το παρέδωσε στην εταιρεία.

 
Εκατομμύρια καταστήματα παγκοσμίως

Εκατομμύρια καταστήματα παγκοσμίως

Η εδραίωση του οίκου Αρμάνι στην κορυφή ήρθε και από την επιλογή του ίδιου να ανοίξει καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Ενδεικτικό είναι πως το 2018 ο οίκος είχε καταστήματα σε κάθε γωνιά του πλανήτη ξεκινώντας από την Ιταλία και την Κίνα και φτάνοντας μέχρι το Χονγκ Κονγκ, την Ταιβάν, τη Σιγκαπούρη και Μαρόκο. Έτσι η επιρροή την εταιρείας είναι τεράστια σε όλο τον κόσμο.

 

BEST OF INTERNET

ΑΡΧΙΚΗ