instacar x Κωνσταντίνος Κίντζιος: Όταν μια εταιρεία επενδύει πρώτα στους ανθρώπους της

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
instacar x Κωνσταντίνος Κίντζιος: Όταν μια εταιρεία επενδύει πρώτα στους ανθρώπους της
Σε έναν κόσμο όπου το talking about culture έχει γίνει σχεδόν αυτονόητο, λίγες είναι οι εταιρείες που τολμούν να το κάνουν με τρόπο πραγματικά ουσιαστικό.

Σε έναν κόσμο όπου το talking about culture έχει γίνει σχεδόν αυτονόητο, λίγες είναι οι εταιρείες που τολμούν να το κάνουν με τρόπο πραγματικά ουσιαστικό.

Το instacar, η ελληνική εταιρεία που έχει καθιερώσει το ευέλικτο leasing στην αγορά, ανήκει σε αυτή τη μειοψηφία τον εταιρειών που δε φοβούνται να τολμήσουν. Αυτό έχει αναδειχθεί τόσο με τις καινοτόμες υπηρεσίες, όσο και με τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών. Ως τέτοια αποδεικνύεται και η πρόσφατη σύμπραξη με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο, μια συνεργασία που δεν έχει στόχο την εικόνα, αλλά το περιεχόμενο.

Μια διαφορετική επένδυση: στην ανθρώπινη δυναμική

Η συνεργασία του instacar με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο, Brand Ambassador και διαμορφωτή επιχειρηματικής σκέψης με αποδεδειγμένη επιρροή, δεν είναι ένα ακόμα επικοινωνιακό εγχείρημα.

Αντιθέτως, λειτουργεί ως καθρέφτης της κουλτούρας μιας ομάδας που επιλέγει να εξελιχθεί από μέσα προς τα έξω. Σε μια σειρά σύντομων βίντεο, η κάμερα μεταφέρεται στους εσωτερικούς χώρους του instacar, όχι για να προβάλει το «τέλειο», αλλά για να αποτυπώσει το αυθεντικό: τις συζητήσεις, τις προκλήσεις, τα ερωτήματα και -κυρίως– τη διαδικασία μάθησης.

Ηγεσία με ενσυναίσθηση και χιούμορ (σε σωστή δόση)

Ο Κωνσταντίνος Κίντζιος δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις στον επιχειρηματικό κόσμο. Με εμπειρία σε πάνω από 250 εταιρείες και χιλιάδες ανθρώπους να έχουν παρακολουθήσει τις ομιλίες του, είναι ο άνθρωπος που μιλά για την ηγεσία χωρίς στόμφο και για την κουλτούρα χωρίς φιοριτούρες. Η είσοδός του στο instacar είναι περισσότερο παρατήρηση παρά καθοδήγηση: ακούει, συνομιλεί, προκαλεί τη σκέψη, αλλά δεν υποδεικνύει.

Ο Κ. Κίντζιος στο Delphi Economic Forum
Ο Κ. Κίντζιος στο Delphi Economic Forum

Το αποτέλεσμα; Ένα υλικό που δεν επιδιώκει να δώσει απαντήσεις, αλλά να ανοίξει συζήτηση. Και αυτό ακριβώς είναι που το κάνει ενδιαφέρον. Στο κάτω-κάτω, δεν χρειάζεται κανείς να έχει όλες τις λύσεις, αρκεί να έχει τη διάθεση να αναρωτηθεί φωναχτά. Και το instacar έχει δείξει ότι δεν φοβάται να το κάνει.

Η κουλτούρα ως πεδίο καινοτομίας

Η συζήτηση για την τεχνολογία και τα επιχειρηματικά μοντέλα έχει την τιμητική της, ιδιαίτερα στον τομέα του mobility. Όμως το instacar πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα, βλέποντας την εσωτερική κουλτούρα ως το πραγματικό πεδίο καινοτομίας. Για την ομάδα του, η λέξη «βελτίωση» δεν αφορά μόνο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, αλλά και τις ίδιες τις εσωτερικές διαδικασίες, από τη λήψη αποφάσεων μέχρι το onboarding ενός νέου μέλους. Αυτός ο εσωτερικός διάλογος είναι που δίνει στον οργανισμό τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται με ευελιξία στις εξωτερικές αλλαγές. Και αυτή ακριβώς η κουλτούρα ανέδειξε το instacar ως Great Place to Work, αποδεικνύοντας ουσιαστικά ότι όταν μιλάμε για μια αγορά που κινείται με ταχύτητες startup αλλά απαιτεί αξιοπιστία αυτοκινητοβιομηχανίας, η ευθυγράμμιση ομάδας και στρατηγικής δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη.

Όταν μια εταιρεία επιλέγει να εξελίσσεται μέσα από τις ίδιες της τις διαδικασίες

Αν υπάρχει κάτι που ξεχωρίζει στο αφήγημα του instacar, είναι η πρόθεση να μιλήσει ανοιχτά για τα εσωτερικά του. Όχι μόνο για τις επιτυχίες, αλλά και για εκείνα που είναι ακόμη work in progress. Αυτή η ειλικρίνεια είναι αναζωογονητική σε μια εποχή όπου οι περισσότερες επιχειρήσεις προβάλλουν μόνο τη «γυαλιστερή» πλευρά τους.

Η ομάδα του instacar το ανέδειξε ως Great Place to Work για το 2024-2025

Μέσα από την κάμερα- αλλά κυρίως μέσα από τις αυθεντικές συνομιλίες με τους ανθρώπους του instacar - γίνεται σαφές ότι η εταιρεία έχει επιλέξει να λειτουργεί με διαφάνεια. Το γεγονός ότι ανοίγει τις πόρτες της σε κάποιον που μπορεί να ρωτήσει δύσκολα πράγματα, δεν είναι απλώς δείγμα αυτοπεποίθησης. Είναι δείγμα κουλτούρας μάθησης.

Investing in people — and meaning it

Η συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο έρχεται να επιβεβαιώσει μια βασική αρχή: ότι η επένδυση στους ανθρώπους δεν είναι κάτι που γράφεται στα εσωτερικά newsletters.

Το instacar δεν προσπαθεί να «φαίνεται» σύγχρονο. Το στοίχημα που βάζει είναι να λειτουργεί πραγματικά ως τέτοιο. Και η συνεργασία αυτή είναι ένα βήμα που δείχνει ότι δεν έχει σκοπό να το κάνει μόνο για λόγους branding, αλλά επειδή πιστεύει στην ουσία.

Ένα πείραμα με ουσία και προοπτική

Το πρώτο επεισόδιο της σειράς είναι ήδη στον αέρα. Όχι για να δείξει μια «τέλεια μέρα στο γραφείο», αλλά για να ξεκινήσει έναν ειλικρινή διάλογο γύρω από το πώς χτίζεται η εμπιστοσύνη σε μια ομάδα. Το επόμενο βήμα δεν είναι η τεχνολογία, αλλά η ανθρώπινη σύνδεση. Και αυτό, ίσως να είναι το πιο τολμηρό πείραμα του instacar μέχρι τώρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Παγκόσμιες υποδομές: 10 mega projects που αλλάζουν τον κόσμο

Χατζηδάκης: Προτεραιότητα για την Ελλάδα η Συνοχή και η ΚΑΠ - Tι λέει για Ταμείο Ανάκαμψης, μεταρρυθμίσεις και ΟΠΕΚΕΠΕ

Η επιτυχία της Metlen - Οι επιδόσεις των τραπεζών - To παρασκήνιο στην ΕΧΑΕ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider