ΕΑΕΕ: Νέα εκστρατεία για ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΕΑΕΕ: Νέα εκστρατεία για ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ξεκίνησε νέα καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;», με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ξεκίνησε νέα καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;», με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού.

Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα που μας στερεί την απόλαυση του πρώτου πρωινού καφέ. Τα τηλεοπτικά σποτ καταλήγουν με τον προβληματισμό: αν αντιδρούμε έτσι για κάτι τόσο μικρό, πώς θα αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι μεγάλο, όπως μια φυσική καταστροφή που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το σπίτι ή την επιχείρησή μας;

Με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο», η ΕΑΕΕ παρουσιάζει δύο τηλεοπτικά σποτ με χιουμοριστική αλλά ουσιαστική προσέγγιση, καλώντας τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους επιχειρηματίες να αναλογιστούν την αξία της ασφάλισης ως μέσο πρόληψης και προστασίας. Η καμπάνια προβάλλεται πανελλαδικά στην τηλεόραση και ενισχύεται με δυναμική παρουσία στα ψηφιακά μέσα, στοχεύοντας στην ενημέρωση και την ευρύτερη αφύπνιση του κοινού.

Ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε σχετικά: «Μέσω αυτής της καμπάνιας θέλουμε να μιλήσουμε με τρόπο κατανοητό και προσιτό προς το ευρύ κοινό, αναδεικνύοντας την ασφάλιση ως μέσο πρόληψης που μπορεί να διασφαλίσει την ανθεκτικότητα απέναντι σε ένα απρόβλεπτο γεγονός, όπως μια φυσική καταστροφή, που μπορεί να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις».

Η ΕΑΕΕ αναλαμβάνει σταθερά πρωτοβουλίες που προωθούν την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την προστασία των πολιτών απέναντι στις απρόβλεπτες προκλήσεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Προσωπικός αριθμός: Παράταση έως 5 Νοεμβρίου στην προθεσμία έκδοσης

Εργασιακό νομοσχέδιο: «Λάστιχο» το ωράριο εργασίας, αλλάζει η ετήσια άδεια αναψυχής

«Έξυπνοι» μετρητές: Σε τηλεμέτρηση ήδη πάνω από 1 εκατ. καταναλωτές - 1,4 δισ. ευρώ για πλήρη επέκταση

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider