Η μεταμόρφωση των πρατηρίων καυσίμων σε προορισμό για ευρεία γκάμα αγορών περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό της Shell, με στόχο το 50% της κερδοφορίας του δικτύου, διεθνώς, να προέρχεται από λιανικές πωλήσεις εκτός καυσίμων.
Σχετικές ανακοινώσεις έγιναν σήμερα από τη διοίκηση της Coral, εταιρείας του ομίλου της Motor Oil που έχει τα δικαιώματα χρήσης του σήματος της Shell για την Ελλάδα και άλλες χώρες της περιοχής, με αφορμή την αναμόρφωση του προγράμματος πιστότητας Shell go+ για τους πελάτες του δικτύου, με την προσθήκη νέων συνεργασιών.
Όπως επισημάνθηκε, στη στρατηγική της μεταμόρφωσης των πρατηρίων κεντρικό ρόλο παίζει η ηλεκτροκίνηση, καθώς οι οδηγοί που φορτίζουν τα οχήματά τους παραμένουν στο χώρο του πρατηρίου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, πέρα από τα καύσιμα και λιπαντικά που παρέχονται σε όλα τα πρατήρια, αναπτύσσονται από τον όμιλο σταδιακά σε περισσότερα σημεία (αλλά και αυτόνομα, εκτός πρατηρίων), δίκτυα μικρής λιανικής (mini market), πλυντήρια, αλυσίδα καφέ, φαρμακεία, τυποποιημένο φαγητό ή γεύματα που παρασκευάζονται μέσα στο πρατήριο.
Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατα η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, καθώς και της εταιρείας καφέ Taresso.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν η γενική διευθύντρια της Coral Κίρκη Καλατζή, ο εμπορικός διευθυντής Λευτέρης Ιατρόπουλος και ο marketing manager Κώστας Καραγιάννης από τα 790 πρατήρια του δικτύου στην Ελλάδα, τα 470 είναι ιδιολειτουργούμενα από την εταιρεία και σε όλα υπάρχει αίθουσα μικρής λιανικής, σε 220 πλυντήρια, 130 προσφέρουν καφέ και φαγητό ενώ σε όλα τα νέα σημεία που προστίθενται στο δίκτυο, προβλέπεται χώρος για μικρή λιανική. Πρόσθεσαν ωστόσο ότι τα υγρά καύσιμα είναι και θα παραμείνουν τα επόμενα χρόνια ο πυρήνας των δραστηριοτήτων του δικτύου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ