L’Oreal Hellas: Ανθεκτική η αγορά ομορφιάς στην Ελλάδα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
L’Oreal Hellas: Ανθεκτική η αγορά ομορφιάς στην Ελλάδα
Τι προβλέπει για την εγχώρια αγορά ομορφιάς στην Ελλάδα ο market leader του κλάδου. Οι επιδόσεις της εταιρείας το 2024 και οι προβλέψεις για το 2025. Οι στόχοι της επόμενης μέρας.

Ανθεκτική και με θετικό πρόσημο χαρακτηρίζει την αγορά ομορφιάς στην Ελλάδα ο market leader του κλάδου, η L'Oréal Hellas.

Όπως δήλωσε χθες στο περιθώριο εκδήλωσης της εταιρείας η country managing director της L'Oréal Hellas, Alessandra Delfini, κατά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους ο κλάδος της ομορφιάς κινείται με θετικό βηματισμό, ενώ επιδεικνύει αντοχές.

Για τη δε L'Oréal Hellas, αυξάνει συνεχώς μερίδια στην αγορά, ενώ η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων βρίσκεται πάντοτε στις προτεραιότητές της.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η εταιρεία εκτιμάται ότι θα «τρέξει» με μονοψήφια ανάπτυξη το 2025, σε συνέχεια ανάπτυξης 12% το 2024, ενώ ποντάρει σε ακόμη μεγαλύτερη υποχώρηση του πληθωρισμού την τρέχουσα χρονιά, μετά τις ισχυρές «αναταράξεις» που είχαν σημειωθεί τα αμέσως προηγούμενα χρόνια.

Όπως προκύπτει από τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, το 2023 η L’Oréal Hellas πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 221,98 εκατ. ευρώ έναντι 186,78 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022, αυξημένες κατά 18,8%.

Το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν 70,7% από 70,8% το 2022, ενώ τα άλλα έσοδα εκμεταλλεύσεως ανήλθαν στο ποσό των 3,72 εκατ. ευρώ από 809.497 ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση. Τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2023 διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 25,62 εκατ. ευρώ από 19,82 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, καταγράφοντας αύξηση κατά 29,3%, ενώ το αποτέλεσμα εκμεταλλεύσεως ως ποσοστό των πωλήσεων διαμορφώθηκε από 14,3% το 2022 σε 15,2% το 2023.

Κατά το 2023 η εταιρεία πραγματοποίησε, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της, αγορές πάγιου εξοπλισμού αξίας 3.785.133 ευρώ, ενώ το απασχολούμενο προσωπικό ανήλθε κατά μέσο όρο το 2023 σε 695 άτομα έναντι 668 ατόμων το 2022.

«Η εταιρεία έκλεισε το 2023 με τα υψηλότερα διαθέσιμα που είχε ποτέ στην ιστορία της», τονίζεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της L’Oréal Hellas.

Στο DNA της εταιρείας το τρίπτυχο βιωσιμότητα, περιβάλλον, άνθρωποι

Όπως αναφέρθηκε χθες στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης, στο DNA του γαλλικού ομίλου, της μητρικής της L’Oréal Hellas, βρίσκεται βαθιά ριζωμένο το τρίπτυχο βιωσιμότητα, περιβάλλον, άνθρωποι.

Η έρευνα και η καινοτομία αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο, ενώ ενδεικτικά αναφέρεται ότι σε ετήσια βάση το 3% των συνολικών πωλήσεων του γαλλικού κολοσσού κατευθύνεται στην έρευνα και την ανάπτυξη, όπου απασχολούνται παγκοσμίως πάνω από 4.000 ερευνητές.

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, ο όμιλος δρομολογεί μια νέα επένδυση της τάξης των 150 εκατ. ευρώ, με στόχο να ενισχύσει τις πολιτικές βιωσιμότητας που εφαρμόζει, ενώ διεθνώς το 68% των απασχολούμενων στον όμιλο είναι γυναίκες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το νέο «πρόσωπο» του καταναλωτή και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις

Θεοδωρικάκος: Μπαίνει τέλος στο πλαφόν στο περιθώριο κέρδους αλλά δεν θα επιτραπούν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις

Γιώτης: Η βιομηχανία τροφίμων ούτε επιδιώκει, ούτε υπηρετεί, ούτε θέλει την ακρίβεια

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider