Tη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων στις ΗΠΑ από την κορύφωση της πανδημίας Covid-19 πριν από πέντε χρόνια ανακοίνωσε η McDonald’s, καθώς η αβεβαιότητα που προκαλούν οι δασμοί του Ντόναλντ Τραμπ στην παγκόσμια οικονομία επηρεάζει σοβαρά την καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Σύμφωνα με το CNBC, οι πωλήσεις στα καταστήματα στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 3,6% σε ετήσια βάση το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, κυρίως λόγω μείωσης της επισκεψιμότητας.
Οι αναλυτές της StreetAccount ανέμεναν μια πιο ήπια μείωση 1,7% το α' τρίμηνο. Τα στοιχεία σηματοδοτούν το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο μείωσης στις συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ και πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση από εκείνη του 8,7% στα μέσα του 2020.
Οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο.
Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% στα 5,96 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 5,96 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από την εκτίμηση των αναλυτών για 6,09 δισ. δολάρια.
Τα καθαρά κέρδη άγγιξαν τα 1,87 δισ. δολάρια, ή 2,60 δολάρια ανά μετοχή, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών για 1,93 δισ., ή 2,66 δολάρια ανά μετοχή.
Τα στοιχεία έρχονται έπειτα από τα απογοητευτικά αποτελέσματα κι άλλων αμερικανικών εταιρειών εστίασης, όπως τα Starbucks και Chipotle Mexican Grill. Αντίθετα, η Taco Bell ανέφερε αύξηση 9% στις συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ.
Η McDonald's επανέλαβε τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για το άνοιγμα 2.200 σημείων και επενδύσεις μεταξύ 3 και 3,2 δισ. δολαρίων.