Καραμουσαλής (Πειραιώς): Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Καραμουσαλής (Πειραιώς): Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες
Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

Μετά την πρώτη τριετή φάση του μετασχηματισμού της τράπεζας, η εμπειρία του πελάτη είναι κορωνίδα της επόμενης φάσης του μετασχηματισμού της και εκεί εστιαζουν όλα τα επόμενα project μας, ανέφερε ο Γιώργος Καραμουσαλής, Chief Transformation Officer, Τράπεζα Πειραιώς, αφού, όπως είπε η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει σε αυτόν τον τομέα, καθώς πρόκειται για στρατηγική εκκίνηση, που θα οδηγήσει σε βιώσιμη κερδοφορία.

«Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα υλοποιείται μία σαρωτική ψηφιακή μετάβαση που δημιουργεί νέες υψηλές απαιτήσεις από το κοινό, καθώς πλέον μας συγκρίνουν με μεγάλα digital platforms», κατέληξε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Από την Αλάσκα στο Αιγαίο: Το επικίνδυνο προηγούμενο της ουκρανικής «διευθέτησης»

Ποιες εξαγγελίες μπαίνουν στο «καλάθι» της ΔΕΘ για τη στέγαση, τις συντάξεις και τις ασφαλιστικές εισφορές

IX: Έρχονται τα πρώτα πρόστιμα για 350.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider