Η Tesla πέτυχε τον στόχο για τις πωλήσεις του 2023, ωστόσο την «έφαγε» η κινεζική BYD

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Tesla πέτυχε τον στόχο για τις πωλήσεις του 2023, ωστόσο την «έφαγε» η κινεζική BYD
Συνολικές πωλήσεις στο δ' τρίμηνο του 2023: 484.507, 40.902 περισσότερα οχήματα πούλησε η BYD.

(upd 21:29) Παρόλο που η Tesla ξεπέρασε το στόχο των πωλήσεων το 2023, σημειώνοντας μάλιστα ρεκόρ στο δ' τρίμηνο, η κινεζική ανταγωνίστριά της BYD κατάφερε και την ξεπέρασε.

Αναλυτικότερα, η Tesla ανακοίνωσε τα εξής στοιχεία για την παραγωγή οχημάτων και τις πωλήσεις στο σύνολο του προηγούμενου έτους:

Συνολικές πωλήσεις στο δ' τρίμηνο του 2023: 484.507
Συνολική παραγωγή στο δ' τρίμηνο του 2023: 494.989
Συνολικές πωλήσεις το 2023: 1.808.581
Συνολική παραγωγή το 2023: 1.845.985

Την ίδια στιγμή η BYD ανακοίνωσε ότι ο αριθμός αυτοκινήτων που πούλησε κατά τη διάρκεια του δ' τριμήνου ήταν 525.409, δηλαδή 40.902 οχήματα περισσότερα από την Tesla.

Πρωταρχικός στόχος της Κίνας η γρήγορη μετάβαση στην «πράσινη» μετακίνηση

Η Κίνα προχωρά με ταχείς ρυθμούς στη μετάβασή στα ηλεκτρικά οχήματα, εξαιτίας της ισχυρής κρατικής υποστήριξης στον κλάδο. Το Πεκίνο έχει θέσει ως στόχο τουλάχιστον το 20% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται ετησίως στην Κίνα έως το 2025 να είναι νέα ενεργειακά οχήματα (NEV). Μέχρι το 2035, η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει, ότι τα NEV θα πρέπει να είναι η «βασική τάση» στις πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων. Ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε το 2022, περίπου τρία χρόνια νωρίτερα, δεν αποκλείεται ο δεύτερος να επιτευχθεί νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Σημαντική είναι και η αύξηση πωλήσεων της Tesla

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η εταιρεία του Έλον Μασκ είχε ανακοινώσει πωλήσεις 1,31 εκατομμυρίων και παραγωγή 1,37 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τα νέα μεγέθη αντιστοιχούν σε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 38% σε ετήσια βάση και της παραγωγής κατά 35%. Οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί αντίστοιχα κατά 40% από το 2021 έως το 2022.

Στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με αναλυτές τον Οκτώβριο του 2023, τα στελέχη της Tesla προέβλεψαν ότι η εταιρεία θα πετύχαινε πωλήσεις τουλάχιστον 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων στο σύνολο του έτους, ένα μέγεθος που είχαν αναθεωρήσει από προηγούμενο στόχο για 2 εκατομμύρια πωλήσεις.

Για την επόμενη φάση ανάπτυξής της, η Tesla πρέπει να κερδίσει τους «καθημερινούς αγοραστές», οι οποίοι επιλέγουν κυρίως οχήματα με βάση την τιμή και την ευκολία χρήσης. «Όταν εξετάζουμε την αγορά αυτοκινήτων γενικά, προσπαθούμε να φτάσουμε στο επόμενο σύνολο (αγοραστών) που θα επέλεγε EV όχημα», ανέφερε ο Vaibhav Taneja, CFO της Tesla κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης επενδυτών τον περασμένο Οκτώβριο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Βαρσοβία ζητά εξηγήσεις από την Google για τις λανθασμένες ισοτιμίες του ζλότι που αναρτήθηκαν την Πρωτοχρονιά

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider