ΑΒ Βασιλόπουλος: «Πρωταθλητής στα Τρόφιμα Αγάπης» το κατάστημα στην οδό Δεμερτζή στα Κάτω Πατήσια Αττικής

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΑΒ Βασιλόπουλος: «Πρωταθλητής στα Τρόφιμα Αγάπης» το κατάστημα στην οδό Δεμερτζή στα Κάτω Πατήσια Αττικής
Μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» μόνο το 2022 δόθηκαν πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν διατεθεί τρόφιμα αξίας πάνω από 22,9 εκατομμύρια ευρώ.

«Με στόχο την αύξηση των δωρεών τροφίμων και την περαιτέρω μείωση της σπατάληςτους, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε ακόμα μία χρονιά στη διενέργεια του εσωτερικού διαγωνισμού με τίτλο "Πρωταθλητές στα Τρόφιμα Αγάπης", που κάθε τρίμηνο επιβραβεύει τα 5 πρώτα καταστήματα που ξεχωρίζουν στην υλοποίηση του προγράμματος "Τρόφιμα Αγάπης"» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Η ομάδα που ξεχώρισε συνολικά για φέτος και αναδείχτηκε Κατάστημα της Χρονιάς είναι του καταστήματος στα Κάτω Πατήσια Αττικής, στην οδό Δεμερτζή, που πέτυχε κατά μέσο όρο (Ιούλιος 2022 – Ιούνιος 2023) 82% σε δωρεές τροφίμων, στο σύνολο των καταστροφών του. «Η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιεί από το 2013 το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων προϊόντων, "Τρόφιμα Αγάπης", που εναρμονίζεται πλήρως με τις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βοήθεια στον συνάνθρωπο. Η καινοτομία αυτής της πρωτοβουλίας έγκειται στο γεγονός ότι αξιοποιούνται τρόφιμα, που, ενώ, είναι κατάλληλα για κατανάλωση, δεν μπορούν να διατεθούν προς πώληση, καθώς βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους ή διαθέτουν ελαφρώς φθαρμένη συσκευασία» προστίθεται χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» μόνο το 2022 δόθηκαν πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν διατεθεί τρόφιμα αξίας πάνω από 22,9 εκατομμύρια ευρώ. «Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης απέναντι στον συνάνθρωπο και στο περιβάλλον, συνεχίζει να στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες και να μετουσιώνει σε πράξη το όραμά της να είναι γεμάτο το τραπέζι κάθε σπιτιού και καμία μερίδα φαγητού να μην πηγαίνει χαμένη» καταλήγει η ανακοίνωση της επιχείρησης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εγένετο «καλάθι» οπωροκηπευτικών στα σούπερ μάρκετ – Τα 33 φρούτα και λαχανικά

Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος τζίρου 9,8% στο οκτάμηνο - Κερδίζουν έδαφος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Alpha Bank: Ο πολύτιμος δείκτης της «υποτονικότητας» στην αγορά εργασίας και ποιες οι επιδόσεις της Ελλάδας

gazzetta
gazzetta reader insider insider