Πλώρη να κατακτήσει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς βάζει η Beverage World - Τα νέα προϊόντα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πλώρη να κατακτήσει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς βάζει η Beverage World - Τα νέα προϊόντα
Η Beverage World επιδιώκει να αυξήσει το επιχειρηματικό της αποτύπωμα στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Ποιες επενδύσεις έγιναν το 2022 και ποια τα βήματα της εταιρείας σήμερα. Με ποια προϊόντα ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της και σε ποιες αγορές «βλέπει» ευκαιρίες.

Πιστή στη στρατηγική της να «χτίζει» ποιοτικά brands προς όφελος των καταναλωτών, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται – καφές, αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά – παραμένει η Beverage World, θυγατρική στην Ελλάδα του κυπριακού ομίλου Photos Photiades.

Χαράσσοντας τη στρατηγική της επόμενης ημέρας, η εταιρεία επικεντρώνεται στην ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου, επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων της με premium επιλογές που θα αυξήσουν το επιχειρηματικό της αποτύπωμα στις κατηγορίες της μπύρας, του μηλίτη και του καφέ.

Η «Μηλίτσα» και ο στόχος για περαιτέρω διείσδυση σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην εμπορική έκθεση HORECA 2023, που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου, η Beverage World παρουσίασε για πρώτη φορά στην αγορά το νέο της προϊόν, τη «Μηλίτσα». Πρόκειται για έναν craft μηλίτη που εντάσσεται στην κατηγορία των premium ποτών και έρχεται να προσφέρει μια ατόφια γεύση μήλου. Η Μηλίτσα παράγεται από επιλεγμένες ποικιλίες φρέσκων μήλων, όπως «λόρτικα» και «καθιστά», από τοπικούς παραγωγούς της περιοχής της Πιτσιλιάς και του Φαρμακά στην Κύπρο, ενώ διατίθεται σε δύο γεύσεις, μήλο και φράουλα με lime.

Η απόφαση της Beverage World να επενδύσει στην πολλά υποσχόμενη κατηγορία του μηλίτη μόνο τυχαία δεν είναι. Αντίθετα επιδιώκει την περαιτέρω διείσδυσή της σε αυτή την αγορά, καθώς οι νέες τάσεις που υιοθετούν οι καταναλωτές διεθνώς, ακολουθώντας τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, φέρνουν ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια ποτοποιία.

Μόνο το 2022 η κατηγορία των ποτών με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ – στην οποία πρωταγωνιστεί ο μηλίτης – έτρεξε διεθνώς με ανάπτυξη άνω του 7% σε επίπεδο όγκου, καθώς η ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για την εν λόγω αγορά ολοένα και ενισχύεται. Όπως μάλιστα προκύπτει από νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ερευνών IWSR που παρακολουθεί τη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών σε περισσότερες από 160 χώρες στον κόσμο, η νέα τάση φαίνεται πως ήρθε για να… μείνει, αφού ο ρυθμός ανάπτυξης των ποτών χωρίς αλκοόλ ή χαμηλής περιεκτικότητας σε αυτό, αναμένεται να κινηθεί πέριξ του 7% για το διάστημα 2022-2026, έναντι ανάπτυξης 5% το αντίστοιχο προηγούμενο χρονικό διάστημα (2018-2022).

Τα άλλα «λανσαρίσματα» και οι επενδύσεις του 2022

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της φετινής HORECA η Beverage World παρουσίασε και το νέο blend της Lavazza «La Reserva de Tierra: Cuba», καθώς και το ανανεωμένο προφίλ της craft μπύρας Voreia, με την τελευταία να αποκτά νέα ταυτότητα ώστε να καταστεί ακόμη πιο ευδιάκριτη στα σημεία πώλησής της.

Ήταν Μάρτιος του 2022 όταν ανακοινώθηκε επισήμως ότι ο όμιλος Photos Photiades προχωρά σε επένδυση στη μικροζυθοποιία Siris Microbrewery, ενισχύοντας έτι περαιτέρω την παρουσία του στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Beverage World ανέλαβε την αποκλειστική διανομή της μπύρας Voreia.

Όπως επιβεβαιώθηκε λίγους μήνες αργότερα, η εν λόγω επένδυση αφορούσε στην εξαγορά του 100% των μετοχών της Siris Microbrewery από τον όμιλο Photos Photiades. Με εφαλτήριο τις Σέρρες, η Μικροζυθοποιία Σερρών & Β. Ελλάδος παράγει από το 2014 φρέσκες και μη παστεριωμένες μπύρες, ενώ έχει γίνει γνωστή για την παραγωγή της premium craft μπύρας Voreia.

«Η εξαγορά ήταν δική μου ιδέα για να εξασφαλίσω μια συνέχεια ευημερίας για την επιχείρησή μου», δήλωνε την περασμένη άνοιξη, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο ιδρυτής της Siris, Γιάννης Μαρμαρέλλης. «Ο στόχος μου ήταν μια στρατηγική συνεργασία με έναν ισχυρό εταίρο για να εξασφαλιστεί το μέλλον της εταιρείας», εξηγούσε.

«Εμείς σαν όμιλος δηλώνουμε πως θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα. Δεν λέμε ποτέ όχι στις ευκαιρίες, ειδικά στον τομέα της μπύρας που αποτελεί για εμάς μέρος της ταυτότητάς μας», δήλωνε την ίδια ημέρα ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Photos Photiades, Παύλος Φωτιάδης.

Να σημειωθεί εδώ πως το 2021 ο κύκλος εργασιών της Βeverage World διαμορφώθηκε στα 50 εκατ. ευρώ, έναντι 40 εκατ. ευρώ το 2020. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2005, ενώ το σημερινό portfolio της περιλαμβάνει παγκοσμίως γνωστά προϊόντα, όπως Lavazza, Gin Mare, Angostura, Appleton Estate, Frangelico, Crodino, AXIA, Mataroa, Voreia και πολλά άλλα.

Ο όμιλος ομίλου Photos Photiades, με μια ιστορία 80 ετών, κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή και εμφιάλωση ποτών, στην εμπορία ποτών και άλλων προϊόντων, στην ανάπτυξη γης και στον ασφαλιστικό κλάδο, ενώ δραστηριοποιείται σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία και Σλοβενία. Ο όμιλος έχει συνάψει ένα ευρύ δίκτυο διεθνών συνεργασιών και αναγνωρίζεται ως ένας από τους πιο σημαντικούς και αξιόπιστους συνεργάτες εταιρειών κολοσσών παγκοσμίου φήμης, όπως Carlsberg, Diageo, Jose Cuervo, Danone, Gruppo Campari, Moet Hennessy, Osotspa, Lanson, Lavazza, Ασφαλιστικό κολοσσό ΑΧΑ και πολλές άλλες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αττική Οδός: «Γύρισε το παιχνίδι» σε κυκλοφορία και έσοδα το 2022, θετική εκκίνηση το 2023 – Τι «τρέχει» με τον διαγωνισμό

Μειωμένη κινητικότητα στη λιανική ρεύματος το 2022 – Ο αριθμός πελατών κάθε προμηθευτή

gazzetta
gazzetta reader insider insider