Μοτοδυναμική: Δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2022

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μοτοδυναμική: Δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2022
Μοτοδυναμική
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στις 16 Μαρτίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2022 για την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Η Μοτοδυναμική δεν θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της για τη χρήση του 2022, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Ακόμα, τα αποτελέσματα για το σύνολο του οικονομικού έτους θα ανακοινωθούν στις 16 Μαρτίου, ενώ η ετήσια τακτική Γ.Σ. των μετόχων προγραμμαίζεται για τις 12/6.

Αναλυτικά:

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. (η Εταιρία) ανακοινώνει το Οικονομικό Ημερολόγιο του 2023, σύμφωνα με το άρθρο 4.1.4.3.1 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων χρήσης 2022

  • Πέμπτη 16.03.2023

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων

  • Δευτέρα 12.06.2023, 12.00μμ Χρηματιστήριο Αθηνών (υβριδικά)

Η Εταιρία δεν θα διανέμει μέρισμα για τη χρήση 2022.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider