Moda Bagno: Στα 5,4 εκατ. ευρώ τα EBITDA για το 2022

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Moda Bagno: Στα 5,4 εκατ. ευρώ τα EBITDA για το 2022
Στην δανειακή θέση της εταιρείας δεν επήλθε καμία μεταβολή το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ η χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας και τα ταμειακά της διαθέσιμα είναι σε απόλυτη επάρκεια, ώστε να μπορεί να συνεχίζει απρόσκοπτα τηνεπιχειρηματική της δραστηριότητα.

Αυξημένη κερδοφορία για τη Moda Bagno, όπως ανακοίνωσε η εταιρία τόσο σε επίπεδο γ' τριμήνου όσο και συνολικά για το 2022.

Ειδικότερα:

  • Τα αποτελέσματα (κέρδη) μετά από φόρους για την μητρική το 2022, είναι στις 2.609 χιλ € έναντι 1.401 χιλ € του 2021. Σε επίπεδο ομίλου τα κέρδη μετά από φόρους το 2022 είναι στα 2.894 χιλ € έναντι 1.721 χιλ € του 2021.
  • Τα αποτελέσματα (κέρδη) προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) είναι για την μητρική στις 3.987 χιλ € για το 2022, ενώ την αντίστοιχη περίοδο το 2021, ήταν 1.995 χιλ. €. Σε επίπεδο ομίλου το 2022 είναι στα 4.716 χιλ € έναντι 2.596 χιλ € το 2021.
  • Τέλος τα αποτελέσματα (κέρδη) προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το 2022 είναι στην μητρική 4,4 εκ € έναντι 2,6 εκ € του 2021, ενώ σε επίπεδο ομίλου το 2022 είναι 5,4 εκ € με την αντίστοιχη περίοδο του 2021 στο 3,4 εκ €.

Το Γ΄ Τρίμηνο, ο τζίρος από πωλήσεις στην μητρική Moda Bagno αυξήθηκε κατά 5,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, ήτοι ποσοστό αύξησης 46,64%.

Ο λόγος της αύξησης του τζίρου, οφείλεται στην σημαντική αύξηση του κλάδου της οικοδομής, που συνδέεται άμεσα με τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία και κατ’ επέκταση και ο χώρος του επίπλου, που συνδέεται και αυτός με τις νέες κατασκευές σπιτιών και τις ανακαινίσεις τουριστικών καταλυμάτων, που είναι κλάδος στον οποίο η εταιρεία δίνει μεγάλη βαρύτητα.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης και κυρίως τα δυο τελευταία με τις επιπτώσεις της πανδημίας, σημειώνει η εταιρεία, αξιοποιώντας την δυναμική του ονόματός της στην αγορά του κλάδου που δραστηριοποιείται και στην αξιοπιστία των ειδών που εμπορεύεται λόγω του «brand», έχει καταφέρει όχι μόνο να κρατηθεί στην αγορά, αλλά και να εμφανίζει πλέον σημαντική κερδοφορία.

Παράλληλα η χρηστή διαχείριση που ακολουθεί όλα τα χρόνια η εταιρεία, έχει καταφέρει να διατηρεί τα έξοδα της σε χαμηλό συντελεστή σε σχέση πάντα με τον κύκλο εργασιών της.

Επίσης, εκτός από τις βασικές της δραστηριότητες, η δραστηριοποίηση της εταιρείας στο χώρο της εστίασης, με ένα από τα καλύτερα και ποιο δημοφιλή παγκοσμίως, εστιατόριο INTERNI στη Μύκονο, συμβάλει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στο τζίρο της εταιρείας και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία της. Η φετινή λειτουργία του εστιατορίου ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τις αρχικές προβλέψεις, κάνοντας τον μεγαλύτερο τζίρο από κάθε προηγούμενη χρονιά.

Σε αυτό συνέβαλε αφενός η σημαντική αύξηση του τουρισμού, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου σε «ελεύθερες διακοπές» στην πρώτη μετά πανδημία σεζόν, αφετέρου το ότι Μύκονος αποτελεί πόλο έλξης διεθνούς τουριστικού προορισμού, με τουρισμό πολύ υψηλού βιοτικού επιπέδου.

Τέλος, στην δανειακή θέση της εταιρείας δεν επήλθε καμία μεταβολή το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ η χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας και τα ταμειακά της διαθέσιμα είναι σε απόλυτη επάρκεια, ώστε να μπορεί να συνεχίζει απρόσκοπτα τηνεπιχειρηματική της δραστηριότητα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Λανακάμ: Ισχυρή αύξηση του τζίρου στο τρίτο τρίμηνο

Loulis: Αύξηση κύκλου εργασιών, κερδών προ φόρων στο 9μηνο

Πλαίσιο: Αύξηση τζίρου κατά 6,1% στο γ' τρίμηνο - Μείωση 0,2% στο 9μηνο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider