Evergrande: Μάλλον δεν της βγαίνει ούτε το εγχείρημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Evergrande: Μάλλον δεν της βγαίνει ούτε το εγχείρημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η μονάδα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της κινεζικής Evergrande ανέστειλε την παραγωγή του μοναδικού της μοντέλου εξαιτίας της έλλειψης νέων παραγγελιών, μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές με γνώση του θέματος, σε ένα ακόμη πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η δοκιμαζόμενη εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων.

Η μονάδα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της κινεζικής Evergrande ανέστειλε την παραγωγή του μοναδικού της μοντέλου εξαιτίας της έλλειψης νέων παραγγελιών, μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές με γνώση του θέματος, σε ένα ακόμη πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η δοκιμαζόμενη εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η China Evergrande New Energy Vehicle Group είχε ανακοινώσει στα μέσα Σεπτεμβρίου ότι ξεκινά να παράγει μαζικά το μοντέλο Hengchi 5 σε ένα εργοστάσιο στη βόρεια πόλη Tianjin, ενώ στα τέλη Οκτωβρίου ανακοίνωσε ότι πούλησε τα πρώτα 100 οχήματα.

Ωστόσο, η εταιρεία διέκοψε την παραγωγή καθώς δεν υπάρχουν αρκετές νέες παραγγελίες για το ηλεκτρικό σπορ αμάξι, ανέφεραν δύο πρόσωπα, τα οποία αποκάλυψαν, επίσης, ότι αρκετοί υπάλλοι δεν έχουν πληρωθεί ακόμη για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο. Δύο άλλα πρόσωπα είπαν πως ακόμη συνεχίζεται ένα μέρος της δουλειάς. Ένα εξ αυτών πρόσθεσε πως η μονάδα σχεδιάζει να απολύσει το 10% των εργαζομένων και να καθυστερήσει τις πληρωμές -για 1 έως 3 μήνες- στο 25% των υπαλλήλων.

Δεν είναι ξεκάθαρο για πόσο χρονικό διάστημα θα σταματήσει η παραγωγή.

Η Evergrande, η πάλαι ποτέ κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων της Κίνας, βρέθηκε στο επίκεντρο μιας μείζονος κρίσης χρέους που εξώθησε σε χρεοκοπία πολλές εταιρείες ακινήτων το περασμένο έτος.

Ο όμιλος θεωρούσε τη μονάδα των EV το «κλειδί» του σχεδίου μετασχηματισμού, με τον Πρόεδρο Ka Yan να υπόσχεται την επόμενη δεκαετία να μετατοπίσει την κύρια δραστηριότητα από το real estate στα αυτοκίνητα, με στόχο την παραγωγή 1 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως έως το 2025.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

PRODEA: Ποια είναι η επενδυτική στρατηγική της ΑΕΕΑΠ – Η «εικόνα» στο real estate και οι κλάδοι «αιχμής»

gazzetta
gazzetta reader insider insider