Κρι - Κρι: Συνεχίζει την επιτυχημένη εξαγωγική δράση

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κρι - Κρι: Συνεχίζει την επιτυχημένη εξαγωγική δράση
Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.

Με στόχο τη διεύρυνση αλλά και την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι - Κρι συμμετείχε στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 15 – 19 Οκτωβρίου.

Έχοντας ως όχημα το ελληνικό γιαούρτι αλλά και το παγωτό, η εξαγωγική δράση της Κρι Κρι συνεχίζει τη δυναμική της πορεία σε πάνω από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν περισσότερες από 100 επαφές με στελέχη από τις παραπάνω περιοχές, με τα Super Spoon High Protein και το Greek Frozen Yogurt να βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Το 2022, το ελληνικό γιαούρτι της Κρι Κρι σημειώνει υψηλή διψήφια ανάπτυξη ως προς τον όγκο πωλήσεων, αφού, πέρα από την εδραίωσή του σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, εξαπλώνεται δυναμικά σε ολοένα περισσότερες αγορές τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και σε Σκανδιναβία και Βαλκάνια.

Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.

Αλματώδης είναι η ανάπτυξη και στο παγωτό, με οδηγό την κατηγορία του Greek Frozen Yogurt. Η αυθεντικότητα και η μοναδική γεύση είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρι Κρι στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το δικό της αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι στην παραγωγή του Greek Frozen Yogurt, σε μια ποικιλία από γεύσεις και formats.

Το 2020, η Κρι Κρι λάνσαρε για πρώτη φορά κωδικούς Greek Frozen Yogurt στην Ιταλία, σε κύπελλα 320g, που βρέθηκαν στα ράφια των μεγαλύτερων retailers. Η επιτυχία ήταν άμεση καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 εκατ. τεμάχια την πρώτη χρονιά (εν μέσω της πανδημίας του covid-19). Έκτοτε, η αλματώδης ανάπτυξη συνεχίζεται, με νέους κωδικούς σε κύπελλο και ξυλάκι. Για το 2021, το μερίδιο αγοράς σε όγκο της Κρι Κρι (Brand + Private Label) στην αγορά Frozen Υogurt της Ιταλίας ξεπέρασε το 30% (Nielsen 2021), οδεύοντας προς τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων το 2022.

Μετά την αξιοσημείωτη επιτυχία στην Ιταλία - τη χώρα του παγωτού- αλλά και τη θερμή υποδοχή στις μεγαλύτερες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, το Greek Frozen Yogurt αναπτύσσεται πλέον πολύ δυναμικά και στην Κορέα. Παράλληλα, βάζει πλώρη και για άλλες αγορές της Ασίας που είναι στρατηγικής σημασίας για την Κρι Κρι, όπως η Ιαπωνία, η Ταϊβάν, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Όσον αφορά στη Μέση Ανατολή, επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές όπως: Ισραήλ, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία.

Αγορά ιδίων μετοχών

Παράλληλα, η Εταιρεία ανακοινώνει ότι, κατ' εφαρμογή της από 05.07.2022 απόφασης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης καθώς και σε συνέχεια της συνακόλουθης από 04.10.2022 ανακοίνωσής της, την 21.10.2022 απέκτησε μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών 2.850 ίδιες μετοχές με τιμή κτήσης 5,3095 ευρώ ανά μετοχή, συνολικής αξίας 15.132,00 ευρώ.

Οι αποκτήσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν μέσω του μέλους του Χρηματιστηρίου Αθηνών με την επωνυμία Εθνική Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. Μετά και την προαναφερόμενη απόκτηση, η Εταιρεία κατέχει συνολικά 25.497 ίδιες μετοχές, ήτοι ποσοστό 0,077% του συνόλου των μετοχών της Εταιρείας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Tesla: Μειώνει τις τιμές στο Model 3 & Model Y στην Κίνα

Philips: Ζημιές στο γ' τρίμηνο, «κόβει» 4.000 θέσεις εργασίας

Φορέας Ακινήτων: Με πέντε επενδυτικά funds ξεκινά ο Ανταγωνιστικός Διάλογος

gazzetta
gazzetta reader insider insider