Στις εξαγωγές ποντάρουν οι επιχειρήσεις για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές – Το παράδειγμα της ΓΕΩΔΗ

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στις εξαγωγές ποντάρουν οι επιχειρήσεις για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές – Το παράδειγμα της ΓΕΩΔΗ
Ποια είναι η εταιρεία που παράγει premium προϊόντα, όπως μαρμελάδες, σάλτσες και αλείμματα. Ποια είναι η εικόνα των πωλήσεων και η δυναμική των εξαγωγών. Το αγκάθι των ξέφρενων αυξήσεων σε πρώτες ύλες και κόστη. Τι γίνεται με τις ανατιμήσεις των προϊόντων. Τι δηλώνει στο insider.gr στέλεχος της ΓΕΩΔΗ. 

Με τις εξαγωγές να ξεπερνούν το 50% του τζίρου της, τα προϊόντα της εταιρείας ΓΕΩΔΗ, που δραστηριοποιείται στην παραγωγή μαρμελάδας, σάλτσας και αλειμμάτων από ελληνικά φρούτα και λαχανικά, ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Είμαστε μια εταιρεία που παράγει ένα premium προϊόν, συνδυάζοντας τα αρώματα ενός σπιτικού προϊόντος με τα πλεονεκτήματα της καινοτομίας και τεχνολογίας», δηλώνει στο insider.gr η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της εταιρείας, Ελένη Παρασκευοπούλου, προσθέτοντας πως «τα προϊόντα μας εξάγονται, μεταξύ άλλων, στη Σκανδιναβία, τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, τον Καναδά και τη Σαουδική Αραβία».

Όπως επιβεβαιώνει, η ΓΕΩΔΗ είναι μια εταιρεία με έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα, τονίζοντας μάλιστα πως «η πορεία της είναι διαρκώς ανοδική από την ίδρυσή της και ύστερα».

Η πορεία των πωλήσεων και τα δυσθεώρητα κόστη

Σύμφωνα με την κυρία Παρασκευοπούλου, μπορεί το 2020 να ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για το σύνολο της εγχώριας – και όχι μόνο – επιχειρηματικότητας στη σκιά της εμφάνισης της πανδημίας και των οδυνηρών επιπτώσεών της, ωστόσο η ΓΕΩΔΗ «κατέγραψε αύξηση των πωλήσεών της σε διψήφια ποσοστά, λαμβάνοντας ώθηση από την πορεία των εξαγωγών». Αντίστοιχα, ικανοποιητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και το 2021, με την εταιρεία να βρίσκει στήριξη από τη σταδιακή επιστροφή του κλάδου horeca στην κανονικότητα.

Για το 2022 η κυρία Παρασκευοπούλου επισημαίνει πως η εταιρεία προσδοκά σε τόνωση των δραστηριοτήτων της μέσω του τουρισμού, ωστόσο παραδέχεται πως πρόκειται για μια δύσκολη χρονιά.

Η ΓΕΩΔΗ δεν μπόρεσε να παραμείνει ανεπηρέαστη από το μαζικό κύμα ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας, προχωρώντας και η ίδια η εταιρεία σε μικρές αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της. «Η τιμή στο γυαλί, βασικό υλικό συσκευασίας για εμάς, δεν έχει σταματήσει να ανεβαίνει. Το ίδιο ισχύει και με τη ζάχαρη, την κύρια πρώτη ύλη μας», σχολιάζει η ίδια.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, η εταιρεία τώρα δουλεύει πάνω σε ένα νέο προϊόν, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης. «Στόχος μας είναι να πηγαίνουμε εκεί που μας πάει η αγορά», εξηγεί η κυρία Παρασκευοπούλου.

Μια εταιρεία με… φρέσκες ιδέες

Η ΓΕΩΔΗ ιδρύθηκε το 2007 και παράγει μαρμελάδες, σάλτσες και αλείμματα από ελληνικά φρούτα και λαχανικά.

Σκοπός της είναι να παρέχει ένα προϊόν υψηλής ποιότητας που στηρίζεται στο συνδυασμό της ξεχωριστής γεύσης των φρέσκων ελληνικών φρούτων και λαχανικών, της αγνότητας που αναδίδουν οι παραδοσιακές συνταγές, τα αυστηρά φυσικά συστατικά και οι τρόποι παραγωγής, καθώς και της διασφάλισης ποιότητας και υγιεινής που εγγυάται η χρήση μοντέρνου τεχνολογικού εξοπλισμού και εγκαταστάσεων παραγωγής.

Η εταιρεία απαρτίζεται από έμπειρο και υψηλού επιπέδου τεχνικό προσωπικό, ενώ παράλληλα υποστηρίζεται από ισχυρό επιστημονικό επιτελείο από τη βιομηχανία, τον ακαδημαϊκό χώρο, την υγεία και διατροφολογία.

Τα προϊόντα της παράγονται και συσκευάζονται στην πρότυπη υπερσύγχρονη μονάδα της εταιρείας στο Kρυονέρι Αττικής, ενώ ο καταναλωτής μπορεί να τα βρει στα περισσότερα σούπερ μάρκετ της χώρας, καθώς και σε επιλεγμένα delicatessen.

Την ίδια στιγμή ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζει το κανάλι της horeca, με τα προϊόντα της εταιρείας να έχουν διασφαλίσει μια καλή αντιπροσώπευση στα ξενοδοχεία.

Η ένταξη στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Η ΓΕΩΔΗ έχει ενταχθεί στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ που συμπληρώνει ήδη δέκα χρόνια ζωής. Η ιστορία της ξεκινά τον Μάρτιο του 2012, στο απόγειο της οικονομικής κρίσης, όταν μια ομάδα ανήσυχων Ελλήνων Επιχειρηματιών άρχισε να συζητά την προοπτική δημιουργίας ενός ζωντανού, κοινού χώρου έκφρασης και δράσης.

H πρωτοβουλία απαρτίζεται από ελληνικές παραγωγικές-μεταποιητικές εταιρείες που επιλέγουν, παρά τις αντιξοότητες και τις δυσχέρειες της αγοράς, να διατηρούν το κέντρο των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων στη χώρα μας και κατά πλειοψηφία ανήκουν σε ιδιώτες επιχειρηματίες-παραγωγούς που και εκείνοι, ως φυσικά πρόσωπα, έχουν τη φορολογική και επιχειρηματική τους έδρα στην Ελλάδα. Το όραμα για ανάταση της ελληνικής οικονομίας και η ενίσχυση της φωνής της εγχώριας επιχειρηματικότητας αποτελούν κοινό αξιακό υπόβαθρο των επιχειρήσεων της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, για αυτό και οι εταιρείες γίνονται «συναγωνιστές» και συνεργάζονται εντός κι εκτός συνόρων, ακόμα κι εάν δραστηριοποιούνται σε παρεμφερείς κλάδους της αγοράς.

Η πρωτοβουλία λειτουργεί σαν ένας χώρος συνεργειών και σαν μια κοινότητα εξωστρεφών παραγωγικών επιχειρήσεων. Χωρίς να δηλώνει ενάντια σε κανένα άλλο επιχειρηματικό σχήμα στη χώρα, η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ γίνεται ο «πρεσβευτής» των ελληνικών προϊόντων που προορίζονται για όλους τους Έλληνες και όχι μόνο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η πικρή αλήθεια για το μελομακάρονο

Δύο κινήσεις για λιγότερο ΕΝΦΙΑ το 2026 - Τα λάθη στο Ε9 που κοστίζουν

Lamda - Ελληνικό: «Ψηλώνει» ο Riviera Tower, διεθνές ενδιαφέρον για τα οικιστικά - Η τελευταία «φουρνιά» deals

Φόρτωση BOLM...
gazzetta
gazzetta reader insider insider