Starbucks: Υποχρεωτικός ο εμβολιασμός ή τα τεστ για τους εργαζόμενους των ΗΠΑ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Starbucks: Υποχρεωτικός ο εμβολιασμός ή τα τεστ για τους εργαζόμενους των ΗΠΑ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Από τις 10 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει η υποχρεωτικότητα του μέτρου για τους Αμερικανούς εργαζόμενους της εταιρείας.

Η διοίκηση των Starbucks προχωράει στην υποχρεωτικότητα εμβολιασμού του προσωπικού της στις ΗΠΑ κατά του κορονοϊού.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από την αλυσίδα καφέ και ροφημάτων, από τις 10 Ιανουαρίου όλοι οι εργαζόμενοι των Starbucks στις ΗΠΑ θα πρέπει να ενημερώνουν την εταιρεία για το εμβολιαστικό τους status.

Εάν κάποιος εργαζόμενος δεν έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου θα πρέπει να υποβάλλεται σε εβδομαδιαία τεστ ελέγχου για τον κορονοϊό.

Σύμφωνα με τη διοίκηση των Starbucks, η απόφαση λαμβάνεται με βάση τους ομοσπονδιακούς νόμους των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider