Άνοιξε το ΙΚΕΑ νέας γενιάς στο The Mall Athens – Στα 3 εκατ. ευρώ η επένδυση – Το πλάνο για τα νέα καταστήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Άνοιξε το ΙΚΕΑ νέας γενιάς στο The Mall Athens – Στα 3 εκατ. ευρώ η επένδυση – Το πλάνο για τα νέα καταστήματα
Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» άνοιξε σήμερα τις πύλες του στο The Mall Athens, σηματοδοτώντας την επόμενη ημέρα των αγορών, μέσω της προσαρμογής ενός φυσικού καταστήματος στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» άνοιξε σήμερα τις πύλες του στο The Mall Athens, σηματοδοτώντας την επόμενη ημέρα των αγορών, μέσω της προσαρμογής ενός φυσικού καταστήματος στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Το ταξίδι συνεχίζεται με όρεξη και ταχύτητα», δήλωσε ο πρόεδρος της Ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, απευθύνοντας χαιρετισμό στα εγκαίνια του νέου καταστήματος, μιας επένδυσης που άγγιξε τα 3 εκατ. ευρώ και έρχεται 20 χρόνια μετά τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος ΙΚΕΑ στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτές τις δύο δεκαετίες, οι επενδύσεις έχουν ανέλθει σε 250 εκατ. ευρώ.

«Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ είναι μια κίνηση που βγάζει τους πάντες νικητές. Θεωρώ ότι θα πάει πολύ καλά και ότι θα γίνουν σημαντικές πωλήσεις μέσα στις γιορτές», εκτίμησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, απευθύνοντας χαιρετισμό στα εγκαίνια.

«Με τα καταστήματα ‘νέας γενιάς’ θέλουμε να προσαρμόσουμε τα φυσικά καταστήματα στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θέλουμε να απευθυνθούμε στους πολλούς», σημείωσε από την πλευρά του ο Store Operations Manager του IKEΑ, Διονύσης Πυροβολισιάνος.

Το νέο κατάστημα

Το κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» είναι ένα από τα λίγα καταστήματα διεθνώς, υπό το νέο concept και το τρίτο κατάστημα που λειτουργεί ο Όμιλος μετά τη Σόφια στη Βουλγαρία και τον Πειραιά στην Ελλάδα. Στόχος του είναι να καταστεί πιο «προσβάσιμη» στους καταναλωτές η εμπειρία της ΙΚΕΑ, καθώς παρέχει τη δυνατότητα για στοχευμένες αγορές μέσα στην καρδιά της πόλης.

Σε έναν χώρο 1.900 τμ, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν άμεσα αξεσουάρ και μικρότερα έπιπλα από μία γκάμα 1.300 ετοιμοπαράδοτων προϊόντων, ενώ, σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα έπιπλα μπορούν να βάλουν την παραγγελία τους για παράδοση στο σπίτι ή για δωρεάν παραλαβή από τα καταστήματα ΙΚΕΑ στο Αεροδρόμιο και τον Κηφισό. Μπορούν ακόμη να περιηγηθούν στο internet για να δουν όλες τις λεπτομέρειες γύρω από τα προϊόντα. Να σημειωθεί εδώ ότι η αλυσίδα ΙΚΕΑ τρέχει σχεδόν 9.000 κωδικούς.

Tο κατάστημα ΙΚΕΑ Τhe Mall Athens απασχολεί 69 υπαλλήλους, διαθέτει Κέντρο Σχεδιασμού, που δίνει τη δυνατότητα σχεδιασμού για τη ντουλάπα και την κουζίνα, καθώς και τo Swedish Deli που περιλαμβάνει το εστιατόριο μαζί με το σουηδικό κατάστημα τροφίμων ΙΚΕΑ. Παράλληλα, το κατάστημα για τη διευκόλυνση των αγορών διαθέτει self-check out ταμεία.

Το 2023 τα επόμενα καταστήματα σε Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης

Σύμφωνα με τον κ. Φουρλή, τα σχέδια για τον χώρο επίπλωσης και οικιακού εξοπλισμού δεν σταματούν εδώ, αφού εντός του 2023 αναμένεται η λειτουργία δύο νέων καταστημάτων, στην Πάτρα και το Ηράκλειο Κρήτης, τα οποία θα είναι της λογικής του retail park. «Πιστεύουμε στο concept του retail park γιατί ικανοποιεί συγκεκριμένες ανάγκες», σημείωσε, εξηγώντας πως τα νέα καταστήματα θα είναι μεσαίας έκτασης, ήτοι μεταξύ 8.000 και 12.000 τμ.

Στα σχέδια της επόμενης ημέρας συμπεριλαμβάνεται και η ανάπτυξη Retail Park εντός του Ελληνικού, σε συνεργασία με τη Lamda Development.

«Το όραμά μας για το μέλλον περιλαμβάνει την καινοτομία και την ανάπτυξη», σχολίασε από την πλευρά του ο Chief Asset Manager της Lamda Development, Χρήστος Νικολόπουλος, αναφερόμενος στη συνεργασία του Ομίλου Fourlis και της Lamda Development.

Η νέα εποχή στο λιανεμπόριο και το ψηφιακό στοίχημα

Ο κ. Φουρλής αναγνώρισε πως η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις στο λιανεμπόριο, αφήνοντας ένα μόνιμο αποτύπωμα στον τρόπο ζωής. Η ΙΚΕΑ προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα, στοχεύοντας να βρίσκεται ακόμη πιο κοντά στον καταναλωτή, μέσω των καταστημάτων «νέων γενιάς», αλλά και με τη συνδρομή των παλαιότερων καταστημάτων.

«Σε όλες τις εκφάνσεις του εμπορίου βλέπουμε αλλαγές. Η ψηφιακή οικονομία αλλά και η ενασχόληση με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αποτελούν τις δυο σημαντικότερες τάσεις που θα μας απασχολήσουν στο μέλλον», σημείωσε ο κ. Φουρλής αποκαλύπτοντας πως το 20% του συνολικού τζίρου της εταιρείας προέρχεται πλέον από το ψηφιακό κανάλι, ενώ μόλις πριν από δύο χρόνια το αντίστοιχο ποσοστό βρισκόταν στο 10%. Είναι ενδεικτικό ότι από τα 400 εκατ. ευρώ τζίρο που αναμένει για φέτος ο Όμιλος Fourlis, τα 80 εκατ. ευρώ περίπου θα προέλθουν από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ελλείψεις στο 13 -14% των προϊόντων και στο βάθος… ανατιμήσεις

Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην αγορά του λιανεμπορίου, υπό το βάρος των αναταραχών που έχουν προκληθεί στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, ο κ. Φουρλής αποκάλυψε πως καταγράφονται ήδη ελλείψεις στο 13-14% των κωδικών της ΙΚΕΑ, αλλά και της Intersport.

Ωστόσο, ο ίδιος εμφανίστηκε αισιόδοξος, προβλέποντας πως αμέσως μετά το πέρας του πρώτου εξαμήνου του 2022, θα εξομαλυνθεί η κατάσταση και θα περιοριστούν οι ελλείψεις προϊόντων.

Σε ό,τι αφορά το μαζικό κύμα ανατιμήσεων που σαρώνει την αγορά, ο πρόεδρος του Ομίλου Fourlis γνωστοποίησε πως στα προϊόντα του ΙΚΕΑ δεν έχουν γίνει αυξήσεις τιμών, αλλά θα σημειωθούν εντός του 2022. «Δεν έχουμε προβεί σε ανατιμήσεις, αλλά δεν θα τις αποφύγουμε μέσα στην επόμενη χρονιά. Θα γίνουν αλλά θα είναι μικρές οι αυξήσεις τιμών», εξήγησε ο κ. Φουρλής, υπενθυμίζοντας πως η ΙΚΕΑ αλλάζει τους καταλόγους (και τις τιμές) κάθε Αύγουστο.

Στην Intersport ξεκίνησαν ήδη οι ανατιμήσεις, αποκάλυψε ο ίδιος, παρουσιάζοντας την κατάσταση στον άλλο βραχίονα λιανικής που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ήτοι την αγορά αθλητικών ειδών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider