Διεθνή
09-11-2021 | 15:35

Το YouTube θέλει να γίνει ο επόμενος «προορισμός αγορών»

Newsroom
Μοιράσου το
Το YouTube θέλει να γίνει ο επόμενος «προορισμός αγορών»
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Κάθε μέρα, εκατομμύρια χρήστες ανοίγουν το YouTube για να ακούσουν μουσική, να παρακολουθήσουν τους αγαπημένους τους Youtubers αλλά και για να ενημερωθούν για προϊόντα τεχνολογίας, ομορφιάς και οτίποτε άλλο κυκλοφορεί.

Οι περισσότεροι από αυτούς «βγαίνουν» από το YouTube και μπαίνουν σε κάποια άλλη πλατφόρμα για να αγοράσουν τα προϊόντα που μόλις είδαν.

Αυτό το βήμα είναι που θέλει να αλλάξει η δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο και να «κρατήσει» του χρήστες ως... αγοράστές, σύμφωνα με το Bloomberg. 

Όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα, από την επόμενη εβδομάδα το YouTube θα φιλοξενήσει ένα εβδομαδιαίο livestreaming event, ονόματι «Holiday Stream and Shop», όπου επιλεγμένοι αστέρες της πλατφόρμας, Influencers στην κατηγορία τους θα πουλάνε τα δικά τους προϊόντα απευθείας από την πλατφόρμα. 

Στις εβδομάδες που θα ακολουθήσουν κάποιοι YouTubers θα είναι εφικτό να πουλάνε προϊόντα απευθείας από τα βίντεο του, σε ένα concept που είναι γνωστό ως «shoppable video».

Σύμφωνα με το Bloomberg, αυτά είναι μόνο τα πρώτα βήματα της πλατφόρμας, η οποία επιδιώκει να γίνει ο επόμενος «προορισμών αγορών» και να αποκτήσει μερίδιο στις αγορές μέσω κοινωνικών δικτύων, οι οποίες για το 2021 εκτιμάται πως θα φτάσουν τα 36,6 δισ. δολάρια. 

Εικόνα

Πέρυσι, το YouTube άρχισε να ζητάει από τους δημιουργούς των βίντεο που φιλοξενεί τα «καταγράψουν» τα αντικείμενα που εμφανίζονται στα βίντεο, σαν ένα πρώτο στάδιο για τη δημιουργία του «shoppable video».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Τέλος» στα έσοδα από Google και YouTube για τους «αρνητές» της κλιματικής αλλαγής

Το YouTube δίνει 100 εκατ. δολάρια για να σταματήσει τη... φυγή στο TikTok