Διεθνή
07-09-2021 | 16:45

Impossible Foods - ΗΠΑ: Διεκδικεί μερίδιο από την αγορά κοτόπουλου με τις νέες φυτικές «κοτομπουκιές»

Newsroom
Μοιράσου το
Impossible Foods - ΗΠΑ: Διεκδικεί μερίδιο από την αγορά κοτόπουλου με τις νέες φυτικές «κοτομπουκιές»
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Τις πρώτες της «κοτομπουκιές» χωρίς κρέας κυκλοφόρησε στην Τρίτη η Impossible Foods σε εστιατόρια των ΗΠΑ και ανακοίνωσε πως θα φέρει τα νέα προϊόντα και στα «ράφια» του σούπερ μάρκετ, μέχρι το τέλος του μήνα.

Σύμφωνα με το CNBC, την τελευταία δεκαετία, το κρέας από κοτόπουλο έχει ξεπεράσει το βοδινό ως κορυφαία επιλογή των αμερικανών καταναλωτών, κάνοντας το την κορυφαία επιλογή για εταιρείες όπως η Impossible, η οποία θέλει να αντικαταστήσει ή να μειώσει την κατανάλωση του ζωικού κρέατος. 

Το νέο προϊόν «Impossible Chicken Nuggets» βοηθάει την εταιρεία να καλύψει τη διαφορά με την ανταγωνιστική Beyond Meat, η οποία λάνσαρε φυτικά προϊόντα «κοτόπουλου» στα εστιατόρια των ΗΠΑ τον Ιούλιο.

Για να «πείσει» τους καταναλωτές να δοκιμάσουν το εναλλακτικό προϊόν «κοτόπουλου», η Impossible Foods αναφέρεται στα πλεονεκτήματα που προσφέρει σε περιβαλλοντικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο υγείας.

Όπως αναφέρεται, με βάση τις αρχικές εκτιμήσεις της εταιρείες, για να παραχθούν οι φυτικές «κοτομπουκιές» χρησιμοποιείται 48% λιγότερη γη και 43% λιγότερο νερό, από τις κλασικές κοτομπουκιές, ενώ παράγουν 1/3 λιγότερες εκπομπές αερίων που επιβαρύνουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Παράλληλα, οι Impossible «κοτομπουκιές» περιέχουν 40% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και 25% λιγότερο νάτριο από μία κλασική «κοτομπουκιά», σύμφωνα με την εταιρεία.

Μέσα στους επόμενους τρεις μήνες, η Impossible Foods σχεδιάζει να έχει το «υποκατάστατο» προϊόν «κοτόπουλου» σε περισσότερα από 10.000 καταστήματα στις ΗΠΑ, με προτεινόμενη τιμή πώλησης τα 7,99 δολάρια για περίπου 20 φυτικές «κοτομπουκιές».

Ετοιμάζεται για IPO-γίγας

Η Impossible Foods ετοιμάζεται για μια αρχική δημόσια προσφορά που θα μπορούσε να αποφέρει στην κατασκευάστρια φυτικών burger 10 δισ. δολάρια μέσα στην επόμενη χρονιά.

Η εταιρεία της Silicon Valley, η οποία μόλις εγκαινίασε την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική καμπάνια, σκέφτεται να μετατραπεί σε εισηγμένη είτε μέσω μιας παραδοσιακής IPO ή μέσω μιας λεγόμενης εταιρείας εξαγορών ειδικού σκοπού (SPAC), σύμφωνα με ανώνυμες πηγές που επικαλείται το Reuters.

Μια IPO 10 δισ. δολαρίων θα έκανε να φαίνονται αμελητέα τα 4 δισ. δολάρια στα οποία αποτιμήθηκε η εταιρεία σε έναν γύρο ιδιωτικής χρηματοδότησης το 2020. Οι χρηματοδότες της Impossible Foods –μεταξύ των οποίων οι venture capital επενδυτές Khosla Ventures και Horizon Ventures, καθώς και οι celebrities Serena Williams και Jay-Z- άντλησαν 1,5 δισ. δολάρια από ιδιώτες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Impossible Foods: Ετοιμάζεται για IPO-γίγας ύψους 10 δισ. δολαρίων