Επιχειρήσεις
17-02-2021 | 08:03

Πώς αντιμετωπίζουν τα σούπερ μάρκετ τα προβλήματα της κακοκαιρίας – Τι γίνεται με τις Online παραγγελίες

Ρομίνα Νικηφόρου
Μοιράσου το
Πώς αντιμετωπίζουν τα σούπερ μάρκετ τα προβλήματα της κακοκαιρίας – Τι γίνεται με τις Online παραγγελίες

Οι άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα τα τελευταία 24ωρα και οι κλειστοί από τα χιόνια δρόμοι, έφεραν όπως ήταν αναμενόμενο, μικρές καθυστερήσεις στις ημερομηνίες παραδόσεων των Οnline παραγγελιών των σούπερ μάρκετ ενώ δυσκολίες αντιμετώπισαν στις μετακινήσεις τους και τα φορτηγά που προμηθεύουν τα καταστήματα.

Πηγές κοντά στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ σημειώνουν στο insider.gr, ότι εξαιτίας της ισχυρής χιονόπτωσης, τα μεγάλα φορτηγά που τροφοδοτούν τα καταστήματα δεν καταφέραν το προηγούμενο διήμερο να πραγματοποιήσουν τα δρομολόγια από τις κεντρικές αποθήκες. Τονίζουν ωστόσο ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τους καταναλωτές όσον αφορά στις προμήθειες, καθώς βρίσκονται επαρκείς ποσότητες προϊόντων στις αποθήκες των καταστημάτων. Επισημαίνουν μάλιστα ότι υπήρχε πρόβλεψη και σχετική οδηγία τις προηγούμενες μέρες ώστε τα καταστήματα να «στοκάρουν» ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες στις αποθήκες τους εν αναμονή της κακοκαιρίας σε συνδυασμό και με τις δύσκολες συνθήκες που ήδη υπάρχουν λόγω του κορονοϊού. Εκτιμούν δε, ότι από σήμερα τα δρομολόγια για την προμήθεια των καταστημάτων θα αρχίσουν να πραγματοποιούνται εκ νέου.

Όσον αφορά στις Οnline παραγγελίες οι οποίες παραδίδονται συνήθως με μικρά βαν, εξαιτίας των κλειστών δρόμων και των δύσκολων συνθηκών για τους εργαζόμενους, οι περισσότερες δεν παραδόθηκαν χθες, ενώ και σήμερα σε κάποιες περιοχές της Αττικής θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να γίνουν τα δρομολόγια.

Τα e-shop των αλυσίδων Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλου ανήρτησαν μάλιστα σχετικές ανακοινώσεις στις σελίδες τους ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν εκ των προτέρων για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις τις επόμενες ημέρες.

Συγκεκριμένα, η «Σκλαβενίτης» επισημαίνει ότι «λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις όσον αφορά στις παραγγελίες σας στο ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. Επιπλέον, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 5 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε».

Από την πλευρά της η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος σημείωνε χθες πως « λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών παρουσιάζονται καθυστερήσεις/αναβολές στις παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Προτείνουμε στους πελάτες μας που περιμένουν παράδοση αύριο να μεταφέρουν την παραγγελία τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας». 

Στα καταστήματα My Market όπως και στην αλυσίδα Μασούτης, τέλος, οι καταναλωτές για να πραγματοποιήσουν μία παραγγελία από το κέντρο της Αθήνας,  βρίσκουν διαθέσιμες ημερομηνίες από την Παρασκευή και μετά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω των καιρικών συνθηκών και προκειμένου να προστατευτούν οι εργαζόμενοι, οι πλατφόρμες που συνεργάζονται με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως efood και delivery, προχώρησαν χθες στην αναστολή μέχρι νεωτέρας, κάποιων υπηρεσιών σε συγκεκριμένες περιοχές.

Υπενθυμίζεται τέλος ότι αλλαγές υπήρξαν χθες και στο ωράριο των σούπερ μάρκετ στην Περιφέρεια Αττικής καθώς έπειτα από απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης έκλεισαν στις 6 το απόγευμα, ώστε οι εργαζόμενοι να επιστρέψουν με ασφάλεια στα σπίτια τους.

Διαβάστε επίσης:

Η κακοκαιρία «παγώνει» προσωρινά τις παραδόσεις delivery

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.