Α. Αθανασόπουλος (Eurobank): Μοναδική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις η ψηφιοποίηση

Νένα Μαλλιάρα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Α. Αθανασόπουλος (Eurobank): Μοναδική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις η ψηφιοποίηση

Στο πλευρό των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας την ενίσχυση της ψηφιακής τους ανταγωνιστικότητας και την επέκτασή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τη διεύρυνση των πωλήσεων και της αναπτυξιακής τους προοπτικής, βρίσκεται η Eurobank. Έχοντας θέσει στη διάθεση των επιχειρήσεων το νέο πρόγραμμα Business Banking e-Commerce solutions, που μέσα σε 2 μόλις μήνες λειτουργίας έχει ήδη περίπου 1.000 εγγραφές, με περισσότερους 70.000 ενδιαφερόμενους να έχουν επισκεφθεί τη σχετική ενότητα στο eurobank.gr για ενημέρωση, η Eurobank, αναλαμβάνει διαρκώς πρωτοβουλίες με στόχο να υποστηρίξει τους πελάτες της να αναπτύξουν μια λειτουργική, βιώσιμη, ψηφιακή επιχείρηση.

Όπως είπε χθες ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος & Group Chief Transformation Officer της Eurobank, στο πλαίσιο διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε η Τράπεζα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Η επόμενη ημέρα της Λιανικής», η Eurobank επενδύει στην ψηφιακή ανάπτυξη, την εντάσσει στο επίκεντρο του μετασχηματισμού της και στέκεται στο πλευρό χιλιάδων επιχειρήσεων παρέχοντας λύσεις, προτάσεις και τεχνογνωσία. Στόχος είναι μια νέα γενιά επιχειρήσεων ικανών να επιβιώσουν στην σημερινή, δύσκολη συγκυρία αλλά και να γίνουν πιο ανθεκτικές και ανταγωνιστικές στη, σύνθετη, post Covid εποχή, όπου θα κυριαρχήσει η σύγκλιση των οικονομικών κλάδων και οι μικρότεροι βαθμοί αφοσίωσης των πελατών, καθώς θα μεταβάλλονται τα πρότυπα και οι συνήθειες και θα αυξάνονται οι επιλογές για τους καταναλωτές.

«Συνηθίζουμε να συζητούμε για τις δυσκολίες που συνεπάγεται η μετάβαση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή και στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Αυτό το ταξίδι όμως αποτελεί μια μεγάλη, μοναδική ευκαιρία για κάθε μικρή επιχείρηση. Καθώς η τεχνολογία καταρρίπτει τα φυσικά σύνορα στις αγορές, παρέχει απεριόριστες δυνατότητες για όσους είναι διορατικοί, διαθέτουν γρήγορα αντανακλαστικά στο DNA τους, και καθιστούν την ανταγωνιστική, απλή εξυπηρέτηση, καθημερινότητα για τους πελάτες τους αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη τους», είπε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank.

Ο κ. Αθανασόπουλος εκτίμησε ότι βρισκόμαστε στην τελευταία φάση της πανδημίας που ίσως είναι και η σκληρότερη. Όπως είπε, η πανδημία επιτάχυνε εξελίξεις στο λιανικό εμπόριο που αναμένονταν αργότερα, όπως π.χ. η προσαρμογή των καταναλωτών σε νέες δυνατότητες εξ αποστάσεως εργασίας, σε νέους τρόπους αγορών και νέα προϊόντα για νέες ανάγκες που προέκυψαν. Στο πλαίσιο αυτό, η έννοια της ικανοποίησης των πελατών πήρε νέα διάσταση και αναδείχθηκε η αξία στην ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων.

Όπως είπε ο κ. Αθανασόπουλος, η έννοια της γειτονιάς άλλαξε χαρακτήρα και δεν είναι πλέον γειτονιά αλλά ένας μεγάλος κόσμος που κάνει αναζητήσεις μέσω του ιστοχώρου. Αυτό συνεπάγεται ότι τα δίκτυα διανομής αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο για την επιτυχία των επιχειρήσεων, καθώς πλέον η ύπαρξη διαθέσιμων αγαθών που έχουν ζήτηση καθορίζει την επιτυχία, και όχι απλά η καλή τιμή.

Για τις μικρές επιχειρήσεις, όπως είπε ο Αναπληρωτής CEO της Eurobank, οι εξελίξεις υπαγορεύουν την οργάνωσή τους στη βάση δεδομένων εξ αποστάσεως λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία ιστοσελίδας συνιστά μεγάλη κίνηση αναβάθμισης της παρουσίας της μικρής επιχείρησης στον έξω κόσμο, ενώ για το ηλεκτρονικό μαγαζί απαιτείται μάρκετινγκ, εμπορική πολιτική, προσφορές, διαχείριση παραγγελιών και χρονική διάρκεια πέραν του τυπικού οκταώρου. Η μικρή, ηλεκτρονική, επιχείρηση πρέπει επίσης να έχει οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα, ώστε να τηρεί τους χρόνους και τις παραδόσεις των προϊόντων. Επίσης, να προσφέρει τρόπους πληρωμών (άτοκες δόσεις, πιστωτικές κάρτες, αντικαταβολές) που να προσελκύουν τον πελάτη, αλλά και να διαδρά με τον πελάτη, μετά την πώληση, ώστε να γνωρίζει την εμπειρία του από την πώληση και να μπορεί να διαχειριστεί τυχόν προβλήματα (π.χ. επιστροφές, ακυρώσεις).

Απαραίτητο για τις επιχειρήσεις, είπε ο κ. Αθανασόπουλος, είναι να έχουν πλήρες πλάνο εξόδων και εσόδων. Η κρατική στήριξη είναι μια πρώτη βοήθεια για τις μικρές επιχειρήσεις, κατέληξε ο Αναπληρωτής CEO της Eurobank, προσθέτοντας ότι η περίοδος είναι εξαιρετική για την αναζήτηση χρηματοδοτήσεων από το τραπεζικό σύστημα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider