Η αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου Σκλαβενίτη επιβεβαιώθηκε και το 2019 με τον τζίρο να ξεπερνά εκ νέου το φράγμα των 3 δισ. ευρώ και μέσα στο έτος αυτό να ολοκληρώνεται το πλάνο ανακαίνισης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.

Αναλυτικά, το 2019 ο τζίρος του Ομίλου Σκλαβενίτη έφτασε τα 3,28 δισ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 9%, έναντι 3,01 δισ. ευρώ το 2018 ενώ αξίζει να σημειωθεί πως τέσσερις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με τις επιδόσεις της συνολικής αγοράς ήταν η αύξηση πωλήσεων της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» κατά 11% για το 2019.

Κύκλοι κοντά στην εταιρεία αναφέρουν πως δύο μόλις χρόνια μετά την έναρξη του εγχειρήματος της εξυγίανσης της πρώην Μαρινόπουλος η εταιρεία κατάφερε να ολοκληρώσει στο σύνολό του το πλάνο ανακαίνισης των 308 καταστημάτων καθώς και να περάσει σε bottom-line κερδοφορία.

Παράλληλα εντός του 2019, ο Όμιλος Σκλαβενίτης υλοποίησε επενδύσεις ύψους 53 εκατ. ευρώ και προχώρησε στη δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας, ενώ την  ίδια περίοδο ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εγκατάστασης και λειτουργίας του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.

Στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2019 συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, η ολοκλήρωση του πλάνου ανακαίνισης συνολικά 99 καταστημάτων και η ενσωμάτωση των 12 καταστημάτων της Κρόνος στην Αχαΐα, τα οποία πλέον λειτουργούν υπό το σήμα της Σκλαβενίτης.

Εντός του 2020 το sklavenitis.gr

Και το πρώτο 9μηνο του 2020 ωστόσο, ο Όμιλος συνεχίζει την ανοδική του πορεία καθώς όπως επισημαίνεται στα οικονομικά στοιχεία, σημειώνει σταθερά διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Την ίδια περίοδο υλοποιούνται και μια σειρά από ισχυρές επενδύσεις.

Υπενθυμίζεται άλλωστε ότι στις αρχές του 2020, πραγματοποιήθηκε η είσοδος της εταιρείας στο ψηφιακό λιανεμπόριο, με την επένδυση στο caremarket.gr ενώ εν μέσω πανδημίας ανακοινώθηκε η συνεργασία με την πλατφόρμα efood σε μία περίοδο που οι καταναλωτές λόγω της καραντίνας είχαν στραφεί στις online αγορές.

Παράλληλα δημιουργήθηκε το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών ενώ η εταιρεία προχώρησε και σε 1.500 προσλήψεις.

Η online παρουσία της Σκλαβενίτης αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω μέχρι το τέλος του 2020. H αναβάθμιση του caremarket.gr βρίσκεται σε εξέλιξη και εντός του έτους θα ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης. Μέσα στο 2020 αναμένεται εξάλλου το λανσάρισμα του sklavenitis.gr και καθώς και η ενίσχυση των διαθέσιμων υποδομών που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία του.

Στόχος, της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» είναι τα επόμενα χρόνια, πέρα από την ενίσχυση των μεγεθών της, η παροχή νέων υπηρεσιών αλλά και ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός των σημείων διεπαφής με τους καταναλωτές.

Σημειώνεται τέλος ότι το δίκτυο του Ομίλου Σκλαβενίτης αριθμεί 497 καταστήματα και ανθρώπινο δυναμικό που ανέρχεται σε 30.000. Αντίστοιχα, η ΕΥΣ κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου, με ποσοστό 30% και διαθέτει 427 καταστήματα και 2 e-hub για την εξυπηρέτηση των online πωλήσεων, με το ανθρώπινο δυναμικό της να προσεγγίζει τους 26.000.

Διαβάστε επίσης: 

Αλλάζει το τοπίο στα σούπερ μάρκετ

Τι σημαίνει η «ρωσική εισβολή» στα σούπερ μάρκετ