Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι που κρατούν... αποστάσεις μεταξύ τους, στα πλαίσια της προσπάθειας να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού.
Το ίδιο «μήνυμα» περνούν και μερικές διάσημες επιχειρήσεις και μάλιστα με δημιουργικό τρόπο.
Σύμφωνα με το CNN, εταιρείες όπως η McDonald's, η Coca-Cola, η Audi και η Volkswagen είναι μόνο μερικές από τις εταιρείες που περνούν του μήνυμα της «κοινωνική απομόνωσης»... πειράζοντας το logo τους.
Τα υπέρ και τα κατά
Η «κοινωνική απομόνωση» είναι ένας όρος που ακούμε καθημερινά, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και σημαίνει απλώς πως πρέπει να κρατάμε αποστάσεις και να περιορίζουμε στο ελάχιστο τις επαφές μας.
Σύμφωνα με τον Ντάγκλας Σέλερς, το σκεπτικό των εταιρειών να ανασχεδιάσουν τα logos τους για να «ταιριάξουν» με το μήνυμα της εποχής εγκυμονεί κινδύνους, καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα. «Η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε δεν μπορεί να γίνει σημείο αστεϊσμού και τα νέα logos έχουν τη δυνατότητα, σε ορισμένες περιπτώσεις, να μειώσουν τη σοβαρότητα της υπόθεσης.
«Από την άλλη, η δημιουργικότητα, το πάθος και η σκέψη του μηνύματος που προέρχεται από ένα δημοφιλές brand μπορεί να 'εκπαιδεύσει' και να έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινό».