Νέα απεργία την Κυριακή σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Νέα απεργία την Κυριακή σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Νέα 24ωρη απεργία προκήρυξαν για την Κυριακή, 15 Νοεμβρίου, τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετάσχουν στη γενική συνέλευση της ΣΤΑΣΥ, η οποία θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, στις 11:00 το πρωί.
Το σωματείο των εργαζομένων καταγγέλλει ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει νέες μειώσεις στις αποδοχές των υπαλλήλων, γεγονός που συνδυάζεται και από τις ανισότητες που έχει προκαλέσει η ισοπέδωση του ασφαλιστικού συστήματος.
«Όλα αυτά, έρχεται να τα επιστεγάσει και η καταστροφική πολιτική που εφαρμόζει η διοίκηση της εταιρείας, η οποία διορίστηκε από πολιτικές ηγεσίες που υπηρετούσαν ιδεολογικές κατευθύνσεις που εδώ και μήνες έχουν κριθεί και καταδικαστεί από τον ελληνικό λαό» καταλήγει το σωματείο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider