Τη «διαλειτουργικότητα» των ηλεκτρονικών εισιτηρίων για τις μετακινήσεις του Έλληνα πολίτη έθεσε ως επόμενο στόχο ο Καθηγητής Αλέξανδρος Καρυωτάκης, Επικεφαλής του τμήματος Παραχωρήσεων της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.

Μιλώντας για το μέλλον και τις προοπτικές των αστικών συγκοινωνιών κατά τη δεύτερη ημέρα των εργασιών του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, ο κ. Καρυωτάκης αποκάλυψε πως στόχος είναι «μέσα στο καλοκαίρι να ξεκινήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη Θεσσαλονίκη», ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα πως σύντομα ο επιβάτης θα μπορεί «με μια κάρτα, με την ίδια κάρτα να χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης αλλά και το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο». Σύντομα, εξήγησε, θα μπορεί ο επιβάτης με μια κάρτα να πραγματοποιεί το δίκτυο του ΟΑΣΑ, του ΟΑΣΘ, αλλά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Διαβάστε επίσης:

«Ελπίζουμε μέσα στο καλοκαίρι να ξεκινήσουμε την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης μαζί με δύο άλλες ελληνικές εταιρείες. Πρόκειται για ένα project που δίνει τεράστια προστιθέμενη αξία γιατί ο εξοπλισμός κατασκευάζεται στην Ελλάδα. Πάνω σε αυτό το έργο μπορεί να στηριχτεί μια ομπρέλα ‘account based’ συστήματος, το οποίο από κάτω να έχει και τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», εξήγησε περαιτέρω ο κ. Καρυωτάκης.

Μεγάλη η επιτυχία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Σε άλλο μέρος της παρέμβασής του ο κ. Καρυωτάκης αναφέρθηκε και στη μεγάλη επιτυχία της εισαγωγής του μέτρου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αποκαλύπτοντας πως πριν την εφαρμογή του, οι πωλήσεις του ΟΑΣΑ διαμορφώνονταν στα 175 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ το 2019 – με την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρικού εισιτηρίου – οι πωλήσεις του Οργανισμού εκτινάχθηκαν στα 220 εκατ. ευρώ.

«Πέρυσι ο ΟΑΣΑ επέδειξε μεγάλη κοινωνική πολιτική σε ό,τι αφορά τις ευπαθείς ομάδες», πρόσθεσε ο κ. Καρυωτάκης για να επισημάνει πως «Το μέλλον κρύβεται στις τεχνικές καινοτομίες. Με τις εφαρμογές της καινοτομίας, θα μπορέσει ο ΟΑΣΑ να καταστεί ένας από τους λίγους οργανισμούς της ΕΕ που δεν θα χρειάζεται επιχορήγηση».