Κατέληξε η 17χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΚΑΤ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κατέληξε η 17χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΚΑΤ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Κατέληξε η 17χρονη κοπέλα που είχε τραυματιστεί πέφτοντας από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη.

Κατέληξε η 17χρονη κοπέλα που είχε τραυματιστεί πέφτοντας από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη.

Η ανήλικη νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση σε ΜΕΘ του νοσοκομείου ΚΑΤ από τις 12 Μαΐου..

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου , η ανήλικη έχασε τη μάχη για τη ζωή στις 19:54 .

Το νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μακριά από τις επενδύσεις παραμένουν οι Έλληνες - Μικρή η συμμετοχή των ιδιωτών στις κεφαλαιαγορές

Τέσσερις χρυσές συμβουλές για να «λάμψετε» σε μια επαγγελματική συνέντευξη

Ο «χάρτης» ζήτησης και τιμών στις πολυτελείς εξοχικές κατοικίες – Ρεκόρ διεθνούς ενδιαφέροντος, που εστιάζουν οι αγοραστές

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider