Κυρανάκης: Από τις 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κυρανάκης: Από τις 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο
Προσωπική δέσμευση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών να μπει τέλος στην κατάσταση που επικράτησε στα ΜΜΜ τις ημέρες του καύσωνα.

Στις 13 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Μάλιστα, πρόσθεσε πως η αντίστοιχη ρύθμιση εξετάζεται και για την Θεσσαλονίκη μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης προς την Καλαμαριά.

Παράλληλα, μίλησε για τον νέο αυτοκινητόδρομο, τη διαμάχη που έγινε στη Βουλή και την επιστολική ψήφο της ΝΔ, το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά και την 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο που θα ξεκινήσει στις 13 Σεπτεμβρίου.

«Το τελευταίο καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό στα ΜΜΜ»

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στον ΣΚΑΙ, ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε στην κατάσταση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά τη διάρκεια του καύσωνα, αναγνωρίζοντας την δυσκολία των επιβατών. Τόνισε πως είναι προσωπική του δέσμευση το να μπει ένα τέλος σε αυτή η κατάσταση, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτό θα είναι το τελευταίο καλοκαίρι στα ΜΜΜ χωρίς κλιματισμό».

«Δεσμεύομαι προσωπικά ότι αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι που την βιώνουμε. Κατ' αρχάς, καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ' αυτούς που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους 4 μήνες που είμαι εγώ στο υπουργείο. Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ' αυτούς, κάποια στιγμή», τόνισε.

Συμπλήρωσε μάλιστα, πως «Θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών. Δηλαδή θα βγαίνουν απ' το δίκτυο κάποιοι συρμοί - αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες "θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω", γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις "χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται". Πρέπει να το βγάλω απ' τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ' το 1980».

Πού θα «φύγουν» τα τρόλεϊ

Παράλληλα, ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε και στην επερχόμενη κατάργηση των τρόλεϊ, εξηγώντας ότι στον προγραμματισμό προβλεπόταν η αγορά νέων οχημάτων, κάτι που αναιρέθηκε, καθώς το δίκτυο (καλώδια και στύλοι) χρειάζεται να αναβαθμιστεί, κάτι που έχει αυξημένο κόστος. Μετά από έρευνα και συνεκτιμήσεις της υφιστάμενης κατάστασης, είπε ότι το τέλος των τρόλεϊ θα δοθεί στις εξής 2 φάσεις:

-ξήλωμα καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, πέραν από μεγάλους κεντρικούς δρόμους όπως η Συγγρού, όπου θα πυκνώσουν τα δρομολόγια,

-Αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα τρόλεϊ

Όπως δήλωσε ο κ. Κυρανάκης, οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ θα απορροφηθούν στα λεωφορεία.


Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Τουρισμός: Κενά δωμάτια και προσφορές τον Αύγουστο

«Φρενάρουν» οι φετινές αυξήσεις μισθών σε Ελλάδα και Ευρωζώνη - Πού θα διαμορφωθούν

«Ήλιος»: Μεγαλώνει το χάσμα στις συντάξεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα - Στα 252 ευρώ η «ψαλίδα» μεταξύ ανδρών και γυναικών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider