Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3.

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό, αφού άνοιξε ο σταθμός του Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.

Ο σταθμός ήταν κλειστός με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, λόγω τηλεφωνήματος για τοποθέτηση βόμβας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider