Μικρή πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μικρή πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο
Μικρή πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο, καθώς η ασθενής οικονομική ανάπτυξη και η αβεβαιότητα από τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις οδήγησαν τους καταναλωτές σε αναβολή μεγάλων αγορών.

Μικρή πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο, καθώς η ασθενής οικονομική ανάπτυξη και η αβεβαιότητα από τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις οδήγησαν τους καταναλωτές σε αναβολή μεγάλων αγορών.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι νέες καταχωρήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 0,3%, φτάνοντας τα 1,08 εκατ. οχήματα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Σημαντικές αγορές, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, κατέγραψαν πτώση.

Η αδύναμη ζήτηση στις ευρωπαϊκές χώρες επιβαρύνει περαιτέρω την κατάσταση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν δασμούς στις ΗΠΑ και έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Εταιρείες όπως η Volkswagen, η Volvo και η Mercedes-Benz αναγκάζονται να μειώσουν τα κόστη τους για να αντιμετωπίσουν την κάμψη.

Τα μοντέλα βενζίνης και diesel σημείωσαν τη μεγαλύτερη μείωση, υπερκαλύπτοντας την αύξηση που καταγράφηκε στις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων. Αν και οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 28%, το μερίδιό τους στην αγορά παραμένει μικρότερο από αυτό που πρόβλεπαν αναλυτές. Σύμφωνα με το BloombergNEF, τα ηλεκτρικά αναμένεται να ξεπεράσουν το 30% των συνολικών πωλήσεων το 2025, ενώ τον Απρίλιο έφτασαν μόλις το 17%.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Tesla σχεδόν μειώθηκαν στο μισό τον Απρίλιο, στα 7.261 οχήματα, ενώ το μερίδιό της συνεχίζει να διαβρώνεται παρά την ανανέωση της γκάμας της. Η πτώση αποδίδεται εν μέρει στην αμφιλεγόμενη πολιτική στάση του Έλον Μασκ και τη σύνδεσή του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Για πρώτη φορά, η κινεζική BYD ξεπέρασε την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της Jato Dynamics.

Η πίεση για επιτάχυνση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση έχει μετριαστεί, καθώς η ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο ανέβαλαν την εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων για τις εκπομπές ρύπων. Τα plug-in υβριδικά ξεχώρισαν, με αύξηση 31% και σχεδόν 100.000 πωλήσεις.

Παρά την οριακή συνολική αύξηση, η αγορά παραμένει ασταθής. Η Stellantis, που εξακολουθεί να αναζητά νέο CEO, χάνει μερίδιο στην περιοχή. Την ίδια στιγμή, κινεζικές εταιρείες όπως οι MG και BYD καταγράφουν επιτυχία, επιστρέφοντας στα συμβατικά μοντέλα καύσης λόγω της χαμηλότερης ζήτησης για plug-in οχήματα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Ιαπωνία δεν είναι πια ο μεγαλύτερος πιστωτής στον κόσμο - Την «πέρασε» η Γερμανία

Β. Κορέα: «Πολύ επικίνδυνη» απειλή ο Χρυσός Θόλος του Τραμπ

Ο Πούτιν απειλεί να «στραγγαλίσει» δυτικές επιχειρήσεις που παραμένουν στη Ρωσία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider